d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mangler Et Dansk D3 Team
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 13 2012 10:55am
Tja overskiften siger det meste.
Jeg mangler et halv seriøst hold, dog et som forstår man ikke er en kineser eller robot :b
Jeg er klar ca 00:30 og tager selvfølgelig en god lur inden så jeg kan tage en allnighter/day den 15. maj.
men natten til den 16.maj skal jeg dog bruge en dejlig lang lur. 2 timers powernap er ikke nok som jeg så et andet team søgte herinde.
Kommunikation over microfon er også et must.

Jeg ser helst jeg får lov til at være Barbarian.


Nogen som vil have mig :unsure:
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 13 2012 11:07am
Har umiddelbart et 4 mands team atm. (Muligvis kun 3), men eftersom du jo ved min PC brændte sammen ved jeg endnu ikke om det bliver muligt for mig at spille de første par dage.. Desværre :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 13 2012 11:58am
Du ved da du skal spille med mig :(
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 13 2012 01:53pm
Jeg er lidt uklar over hvornår release er, og ud fra din forklaring lyder det til at være d.15 00:30 korrekt?
Jeg vil lige snakke med min chef på arbejdet i morgen omkring fri, da jeg allerede har fri Torsdag og Fredag, hvis du altså vil have mig ;)?

#/ Jeg napper nok en monk eller soso.

This post was edited by Organized on May 13 2012 01:54pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 13 2012 01:54pm
Quote (Organized @ May 13 2012 09:53pm)
Jeg er lidt uklar over hvornår release er, og ud fra din forklaring lyder det til at være d.15 00:30 korrekt?
Jeg vil lige snakke med min chef på arbejdet i morgen omkring fri, da jeg allerede har fri Torsdag og Fredag, hvis du altså vil have mig ;)?


kl 00:01 er release :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 13 2012 01:56pm
Quote (TheAngel @ May 13 2012 08:54pm)
kl 00:01 er release :)


takker, snakker lige med bossen, han forstår nok jeg skal have fri til diablo release :D!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 13 2012 02:48pm
Quote (Organized @ May 13 2012 08:56pm)
takker, snakker lige med bossen, han forstår nok jeg skal have fri til diablo release :D!


lol gl
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 13 2012 02:50pm
Quote (JVL @ May 13 2012 09:48pm)
lol gl


amen han har vel humor :P?
ellers har jeg frihed/ferie/overarbejde jeg kan bruge ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 14 2012 02:49am
Quote (TheAngel @ 13 May 2012 19:58)
Du ved da du skal spille med mig :(


Jeg SKAL bare spille de første 24timer af release ;S

Quote (Organized @ 13 May 2012 21:56)
takker, snakker lige med bossen, han forstår nok jeg skal have fri til diablo release :D!


Awesome :b
GL jeg venter på noget response fra dig så.
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
May 14 2012 05:42am
har du fundet dig et team?
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll