d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Team > Mangler 2 Teammates
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 874
Joined: Feb 23 2011
Gold: 4,694.00
May 8 2012 05:12pm
Vi er 2 person som skal til at spille diablo 3, og mangler derfor de sidste spillere til vores team.
Vores plan er at spille fra release og så 48 timers, med et 2 timers powernap samt spise/toilet pauser. Derefter vil vi i fællesskab beslutte hvordan vi forsætter.

Vores mål er en god progression, dog er hovedsagen fun-factoren / hyggen mens vi spiller!
Vi vil gerne opnå et godt forhold mellem team medlemmerne, med højt homør, fis og ballade samt en seriøsitet når situationerne forlanger det. Ydermere forventer vi at loot bliver fordelt til dem der har mest brug for det, og hvordan det kan gavne holdet bedst.

Requirements:
Have en version af diablo 3 klar den 15/05 kl 00:01.
Du skal være mellem 20 og 30 år.
For et optimalt teamsetup, mangler vi en Barb og en Monk, så vi leder efter folk som vil spille en af de to classes.

PM mig hvis du er interesseret :)

Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
May 8 2012 05:14pm
lyder sjovt, burde være lan
Member
Posts: 874
Joined: Feb 23 2011
Gold: 4,694.00
May 8 2012 05:25pm
Quote (crazysmoker92 @ 9 May 2012 01:14)
lyder sjovt, burde være lan


Kunne være sjovt, men vil personligt inviterer to ukendte mennesker, hjem til mig privat, for at sidde og svede op og ned af dem i 48 timer ;)
Derfor kommer det til at forgå over skype/vent/teamspeak :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 04:49am
Jeg kunne da godt nappe baba? :) Så smider jeg kæresten ud af huset til den tid. Jeg er 19,5, men er vant til en ældre omgangskreds :)
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
May 9 2012 04:54am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 9 May 2012 12:49)
Jeg kunne da godt nappe baba? :) Så smider jeg kæresten ud af huset til den tid. Jeg er 19,5, men er vant til en ældre omgangskreds :)


har sgu aldrig mødt folk på 19 der sagde de var 19,x xD
er du helt sikker lmao?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 04:57am
Quote (chu25 @ 9 May 2012 12:54)
har sgu aldrig mødt folk på 19 der sagde de var 19,x xD
er du helt sikker lmao?


Haha, det var jo sjovt nok fordi grænsen var på 20-30 ^^
Det var en indikation af at jeg var | | this close :)


MEN tror at det er lidt optimistisk tænk at være klar 00:01. Tror sku ikke deres server er klar, og vil sikkert crashe som de gjorder til Open Beta.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 05:13am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 9 2012 05:37am
Jeg skal spille monk men ved endnu ikke om jeg er klare på no-life mode endnu :-P
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 05:56am
Quote (JVL @ 9 May 2012 13:37)
Jeg skal spille monk men ved endnu ikke om jeg er klare på no-life mode endnu :-P


:rofl:

Har siddet og tænk over det samme. Kommer nok lidt an på hvordan tiden er til den tid. 46 timer ud af 48 timer lyder måske lidt meget alligevel :P
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 9 2012 06:24am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 9 May 2012 12:56)
:rofl:

Har siddet og tænk over det samme. Kommer nok lidt an på hvordan tiden er til den tid. 46 timer ud af 48 timer lyder måske lidt meget alligevel :P


ja det er ikke helt det værd, jeg skal også gå amok med nogle venner regner med at ta 16 timer men efter det bliver man for søvning og laver så mange fejl at man vil få mere ud af at sove og komme tilbage når man er frisk

så vores plan er 00.00-16.00 de første 3 dage, sove 16.00 - 24.00 - de timer vi sover er servern nok aligevel overbelastet, og lørdag er det så tilbage til normalt igen stadig en masse d3 men nok ikke 16 timer dagligt mere :)

haha så lige dte her inde på d3 afdelingen af det her forum - er i også klar på den måde?



This post was edited by Slave on May 9 2012 06:29am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 06:32am
Quote (Slave @ 9 May 2012 14:24)
ja det er ikke helt det værd, jeg skal også gå amok med nogle venner regner med at ta 16 timer men efter det bliver man for søvning og laver så mange fejl at man vil få mere ud af at sove og komme tilbage når man er frisk

så vores plan er 00.00-16.00 de første 3 dage, sove 16.00 - 24.00 - de timer vi sover er servern nok aligevel overbelastet, og lørdag er det så tilbage til normalt igen stadig en masse d3 men nok ikke 16 timer dagligt mere :)

haha så lige dte her inde på d3 afdelingen af det her forum - er i også klar på den måde?

http://img256.imageshack.us/img256/2169/armflrceailo5q.jpg


Ser fucking insane ud, måske lidt for overdrevet et eller andet sted :P
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll