d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Beskyldt For Ikke At Have Noget Liv? > Her Er Den Perfekte Undskyldning!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 8 2012 01:02am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 01:25am
Jeg smiler meget når jeg inde i wow af andre der spiller samme spil for at vide jeg ikke har et liv :)

Da jeg fik min server first 85 paladin, fik jeg nok 200 whispers største delen var bare gz, men der var også en del omg nolifer comments - for det der med at bruge 10 timer på at level istedet for de 30 timer de bruger gør nemlig at jeg ikke har et liv :p

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 8 2012 01:32am
haha :P

eller hvis man stomper nogle noobs i LoL.. så har man pludseligt hellere ikke noget liv fordi man er bedre ind de er.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 8 2012 03:12am
Quote (Slave @ May 8 2012 08:25am)
Jeg smiler meget når jeg inde i wow af andre der spiller samme spil for at vide jeg ikke har et liv :)

Da jeg fik min server first 85 paladin, fik jeg nok 200 whispers største delen var bare gz, men der var også en del omg nolifer comments - for det der med at bruge 10 timer på at level istedet for de 30 timer de bruger gør nemlig at jeg ikke har et liv :p


hahaha this ! :D

Quote (LazyDazy @ May 8 2012 08:32am)
haha :P

eller hvis man stomper nogle noobs i LoL.. så har man pludseligt hellere ikke noget liv fordi man er bedre ind de er.


LoL er lort :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 8 2012 03:42am
hver sin smag ;)
LoL er det mest populære af de MOBA spil der er, om det så fordi den er F2P ved jeg ikke, men det siger lidt at LoL har mange millioner af spillere vs. HoN's 100k ;)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 07:42am
Og hvis man er god til det... Altså top 5 spiller så er det også det spil med flest penge i , hvis man da ikke regner hazza spil med

Jeg syntes det svære bare det er sjovere at spectate end at spille

This post was edited by Slave on May 8 2012 07:44am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 8 2012 07:57am
15/5, der slutter mit liv også lige i et par dage :ph34r:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 8 2012 08:20am
Quote (Slave @ 8 May 2012 14:42)
Og hvis man er god til det... Altså top 5 spiller så er det også det spil med flest penge i , hvis man da ikke regner hazza spil med

Jeg syntes det svære bare det er sjovere at spectate end at spille



solo er spilelt kedeligt, men med venner er LoL sgu noget af det sjoveste.. :D

Quote (TheAngel @ 8 May 2012 14:57)
15/5, der slutter mit liv også lige i et par dage  :ph34r:



prøv GW2 når den udkommer, så tør jeg i hvert fald sige mit liv slutter.,. !
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 09:01am
Quote (LazyDazy @ 8 May 2012 15:20)
solo er spilelt kedeligt, men med venner er LoL sgu noget af det sjoveste.. :D




prøv GW2 når den udkommer, så tør jeg i hvert fald sige mit liv slutter.,. !


ikke når man er 7 online for så skal man vælge 2 fra og det er aldrig sjovt, men ja det er noget sjovere når man er sammen med vennerne og kan lave de sjove team setups folk ikke forventer

This post was edited by Slave on May 8 2012 09:01am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 8 2012 09:04am
Lyder som om han skal retfærdiggøre en helveds masse. Hader WoW.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll