d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Ign - Class Videoer > Spells, Historie Og En Fed Film
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 7 2012 05:36am
så godt de videoer for nogle dage siden og de fik mig til at overveje mit første valg lidt for hodl op hvor ser wizzarden bare meget feder ud end de andre 4 i de der videoer
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 7 2012 08:13am
Sgu svært!
Men tror jeg tager en demon hunter :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 7 2012 08:26am
Tænker også Demon Hunter, men Wizard ser sgu heller ikke dum ud.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 7 2012 08:55am
Quote (Whyred @ May 7 2012 04:26pm)
Tænker også Demon Hunter, men Wizard ser sgu heller ikke dum ud.


Alle sammen skal selvfølgelig prøves ^^
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 7 2012 09:19am
Barb ligger øverst på min liste, wizzard ser sjovest ud på film dog

Hvis jeg vidste jeg altid havde 3 at spille med ville jeg ta munken da den nok gavner en gruppe mest

og WDen ser bare super kedelig ud
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 7 2012 10:10am
Quote (TheAngel @ 7 May 2012 15:55)
Alle sammen skal selvfølgelig prøves ^^



Klart!
Kan ikke vente :thumbsup:
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 7 2012 10:22am
Nice :)
tror jeg starter med monk, men alle classes ska da prøves :D

Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 7 2012 10:25am
Monk PvP
Wizzard PvE
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 7 2012 10:28am
Tror jeg starter med Demon hunter! :-)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll