d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Har Et Spørgsmål Om Headsets.
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 6 2012 06:16am
Hey allesammen.

Jeg mangler et ny headset. Den skal bruges til bærbar pc og ipod shuffle.
Nogle af jer der kender et godt mærke og model?
Pris skal max være 1500 kr.
Og der skal helst være læder på den stykke til ørne.

Mvh Daniel.
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 6 2012 07:23am
g35 er altid godt. men det er usb det virker vel ikke på ipod?
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 6 2012 07:58am
Quote (Bjerre @ May 6 2012 01:23pm)
g35 er altid godt. men det er usb det virker vel ikke på ipod?


Nej desværre. men ellers tak. =)
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 6 2012 08:33am
vil altid anbefale logitech. ved dog ikke hvilket uden usb. men de headsæts jeg har haft med bedst lyd er logi., =)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 6 2012 08:57am
Hvilket formål er der med headset?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 6 2012 08:58am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 6 2012 11:54am
Er mic et krav? Hvis ikke kan jeg anbefalde V-Moda. Bedste lyd jeg har oplevet.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 6 2012 12:02pm
Quote (Bjerre @ May 6 2012 02:33pm)
vil altid anbefale logitech. ved dog ikke hvilket uden usb. men de headsæts jeg har haft med bedst lyd er logi., =)

Oki kender du nogle gode sider hvor man kan købe fra? Helst med E mærke.

Quote (SIT_nTakeNotes @ May 6 2012 02:57pm)
Hvilket formål er der med headset?

Bare musik. fra min bærbar og min Ipod. Ikke til css eller ander sjov. kun musik. :)

Quote (JVL @ May 6 2012 05:54pm)
Er mic et krav? Hvis ikke kan jeg anbefalde V-Moda. Bedste lyd jeg har oplevet.

Vil helst have uden mic. Da det er kun til musik :)

Og tak for svarene!
Kender ikke rigtig nogle gode hjemmeside.. Og Fona i Ringsted er syggo dyr. Så den vil jeg altså ikke køb fra!!!
Så vil gerne købe fra nettet!! Vis det kan lade sig gør :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 6 2012 04:10pm
Jeg har selv V-Moda Crossfade LP i Chrome-udgaven som jeg købte fra amazon uk. Lyden er eminent.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 6 2012 11:19pm
Quote (JVL @ May 6 2012 10:10pm)
Jeg har selv V-Moda Crossfade LP i Chrome-udgaven som jeg købte fra amazon uk. Lyden er eminent.


Okay var det med lade station, batterier Eller ledning? :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 7 2012 03:37am
Quote (Hustler_franke @ May 7 2012 06:19am)
Okay var det med lade station, batterier Eller ledning? :)


Ledning ;-)
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll