d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Trukket Geografi! > Kig Inde
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 25 2012 09:55am
Hey alle sammen. I dag fik jeg fortalt at jeg skal op i engelsk skriftlig og geografi. Kunne ikke være bedre.

Men ville lige spørge jer, om I har nogle idéer til hvad jeg kan øve mig i, i geografi, eller om det bare er good luck.

Det er så vidt jeg ved en test vi skal lave på computeren.

:)
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 25 2012 09:58am
jeg var oppe i det i 9 klasse :D
og ja, det er på computer :D
fik sku 12. og har aldrig hørt efter eller læst på noget....
sov eller blev væk fra timerne eller også snakkede jeg bare med de andre jeg sad med ^^

Men, du kan jo altid tage et kig på dine papirer du har lavet, altså dine opgaver. :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 25 2012 10:06am
Læs pensum op, spis ordnetligt dagen inden og dyrk noget motion så du kan falde i søvn, og samtidig er frisk næste dag. Sådan kan du score en god karakter til alle folkeskole-eksamener.
Hvis din lærer er smalltalk typen kan du evt læse avis et par dage op til eksamen og inddrage relevante emner (mundlig eksamen naturligvis).

Held og lykke.
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 25 2012 10:19am
Quote (bettelap @ 25 Apr 2012 17:58)
jeg var oppe i det i 9 klasse :D
og ja, det er på computer :D
fik sku 12. og har aldrig hørt efter eller læst på noget....
sov eller blev væk fra timerne eller også snakkede jeg bare med de andre jeg sad med ^^

Men, du kan jo altid tage et kig på dine papirer du har lavet, altså dine opgaver. :D


Hahaha okay, men har også helt fint styr på geografi, ville bare høre om I havde nogle gode guldkorn, men self. lidt svært når I ikke ved hvilket emne jeg skal op i.
Quote (Whyred @ 25 Apr 2012 18:06)
Læs pensum op, spis ordnetligt dagen inden og dyrk noget motion så du kan falde i søvn, og samtidig er frisk næste dag. Sådan kan du score en god karakter til alle folkeskole-eksamener.
Hvis din lærer er smalltalk typen kan du evt læse avis et par dage op til eksamen og inddrage relevante emner (mundlig eksamen naturligvis).

Held og lykke.


Skriftlig geografi ;) Tak for det!
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Apr 25 2012 12:11pm
Hvis det er den fra folke skolen skulle den være rimelig nem. Der var endda fejl i den som vores årgang fik :rofl:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 25 2012 12:41pm
Quote (berens @ 25 Apr 2012 20:11)
Hvis det er den fra folke skolen skulle den være rimelig nem. Der var endda fejl i den som vores årgang fik  :rofl:


Fejl til eksamner er meget normalt; det vil du opleve hele din uddannelsesperiode igennem.

Quote (mhgpwner @ 25 Apr 2012 17:55)
Hey alle sammen. I dag fik jeg fortalt at jeg skal op i engelsk skriftlig og geografi. Kunne ikke være bedre.

Men ville lige spørge jer, om I har nogle idéer til hvad jeg kan øve mig i, i geografi, eller om det bare er good luck.

Det er så vidt jeg ved en test vi skal lave på computeren.

:)


Det er folkeskolen, og er dermed ikke nogen reel eksamen; om du består eller ej er for så vidt ligegyldigt. Hvis du ønsker en god eksamen, skal du læse pensum op. Der er egentlig ikke så meget andet at sige.

Man kan godt side og synes, at det er svært at vurdere hvor meget man egentlig ved. Saml jer i nogen grupper (læsegrupper senere hen, meget smart koncept ;) ) og gennnemgå pensum. Spørg hinanden hvad de forskellige begreber og lignende dækker over, og find ud af om I kan det fra hoften eller om man måske lige skulle læse afsnittet igen.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 25 2012 01:06pm
Quote (Grandebedte @ 25 Apr 2012 19:41)
Fejl til eksamner er meget normalt; det vil du opleve hele din uddannelsesperiode igennem.



Det er folkeskolen, og er dermed ikke nogen reel eksamen; om du består eller ej er for så vidt ligegyldigt. Hvis du ønsker en god eksamen, skal du læse pensum op. Der er egentlig ikke så meget andet at sige.

Man kan godt side og synes, at det er svært at vurdere hvor meget man egentlig ved. Saml jer i nogen grupper (læsegrupper senere hen, meget smart koncept ;) ) og gennnemgå pensum. Spørg hinanden hvad de forskellige begreber og lignende dækker over, og find ud af om I kan det fra hoften eller om man måske lige skulle læse afsnittet igen.



*sidde :wub:

This post was edited by Whyred on Apr 25 2012 01:07pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 25 2012 01:51pm
Quote (Whyred @ 25 Apr 2012 21:06)
*sidde  :wub:


oohh you
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 25 2012 02:26pm
Quote (Whyred @ 25 Apr 2012 21:06)
*sidde  :wub:


That's the spirit! :thumbsup:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 25 2012 02:37pm
Quote (mhgpwner @ 25 Apr 2012 17:55)
Hey alle sammen. I dag fik jeg fortalt at jeg skal op i engelsk skriftlig og geografi. Kunne ikke være bedre.

Men ville lige spørge jer, om I har nogle idéer til hvad jeg kan øve mig i, i geografi, eller om det bare er good luck.

Det er så vidt jeg ved en test vi skal lave på computeren.

:)


læs din geografi bog igen også burde den være der
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll