Quote (Kubert @ 22 Apr 2012 21:21)
De ser lidt små ud ^^

tjaeh, de er vel 4 gange så store som en alm. sild og kæmper sgu en del for overlevelse

Quote (Mendeta @ 22 Apr 2012 21:56)
Fedt at fange hornfisk, og man kan som regel fange mange af dem. Men hold kæft hvor er det træls at skulle stå og rense dem all bagefter

fangede kun 9, det var virkeligt svært at komme til for de skide tyskere!
Quote (TheAngel @ 22 Apr 2012 23:36)
Har du først renset 1, så er de næste 20 sgu ligemeget

Det eneste der er irriterende ved dem er skæld, resten er sgu lige til og simpelt ^^
købte sådan et slags stålnet med en snor bundet omkring, så skal den bare ned i vandet og rystes, og så er alle skælv osv væk

Her er nogle fra esbjerg havn!

This post was edited by LazyDazy on Apr 22 2012 11:31pm