☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Nogen Der Er Klar På Noget Pvp ? > Jeg Bruger Barb ;)
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 509
Replies: 11
Track Topic
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#1
Apr 17 2012 11:55am
nogen some er friske på noget pvp
?, behøver self ikk være lige nu men bare sådan for eftertiden ? skriv så vi kan kontakte hinanden
og det er self i d2
Haj
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold
:
679.00
#2
Apr 18 2012 02:49am
jeg er klar
spiller pala
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#3
Apr 18 2012 03:40am
er klar mod pala's bare ikk hdins ^^ pm me hvis i er intra
DeaThDeaLeRs
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
7.00
#4
Apr 19 2012 10:18am
Sorc
nl
chu25
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold
:
4,200.00
#5
Apr 19 2012 11:50am
jeg har (på eu sc nl)
hdin
bow
trap
ele
hybsin
java
es fb
vt
nec
nito5240
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold
:
0.00
#6
Apr 19 2012 02:15pm
Jeg kan melde disse PvP chars til rådighed:
Hammerdin
v/t
Trapsin
Necromancer med og uden MB
Barbarian
Fire Sorc
Light Sorc
Blizz Sorc
Ele Druid
Pala FOH'er
Hore_to_the_t
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold
:
24,718.50
Warn: 10%
#7
Apr 19 2012 02:17pm
Quote (nito5240 @ 19 Apr 2012 22:15)
Jeg kan melde disse PvP chars til rådighed:
Hammerdin
v/t
Trapsin
Necromancer med og uden MB
Barbarian
Fire Sorc
Light Sorc
Blizz Sorc
Ele Druid
Pala FOH'er
du kan da ik pvp?
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#8
Apr 19 2012 03:31pm
protoss vs protoss??
Jeg er tændt Na eller Eu server?
nito5240
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold
:
0.00
#9
May 11 2012 10:06am
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 19 2012 10:17pm)
du kan da ik pvp?
Bedre end dig?
Pornfiction
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#10
May 11 2012 01:29pm
jeg er fresh ya
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact