d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Er Klar På Noget Pvp ? > Jeg Bruger Barb ;)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 17 2012 11:55am
nogen some er friske på noget pvp ;) ?, behøver self ikk være lige nu men bare sådan for eftertiden ? skriv så vi kan kontakte hinanden ;)

og det er self i d2

:)
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 18 2012 02:49am
jeg er klar :) spiller pala
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 18 2012 03:40am
er klar mod pala's bare ikk hdins ^^ pm me hvis i er intra :)
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Apr 19 2012 10:18am
Sorc :) nl
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Apr 19 2012 11:50am
jeg har (på eu sc nl)

hdin
bow
trap

ele
hybsin
java
es fb
vt
nec
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Apr 19 2012 02:15pm
Jeg kan melde disse PvP chars til rådighed:

Hammerdin
v/t
Trapsin
Necromancer med og uden MB
Barbarian
Fire Sorc
Light Sorc
Blizz Sorc
Ele Druid
Pala FOH'er

Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 19 2012 02:17pm
Quote (nito5240 @ 19 Apr 2012 22:15)
Jeg kan melde disse PvP chars til rådighed:

Hammerdin
v/t
Trapsin
Necromancer med og uden MB
Barbarian
Fire Sorc
Light Sorc
Blizz Sorc
Ele Druid
Pala FOH'er


du kan da ik pvp?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 19 2012 03:31pm
protoss vs protoss??
Jeg er tændt Na eller Eu server?
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
May 11 2012 10:06am
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 19 2012 10:17pm)
du kan da ik pvp?


Bedre end dig? ;)
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 11 2012 01:29pm
jeg er fresh ya
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll