☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Fedt Fedt Fedt :d
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 866
Replies: 38
Track Topic
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#1
Apr 17 2012 10:43am
Så har man da lige fået et brev, hvor der står man har betalt 4.000,- for meget i skat
sunden
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold
:
356.25
Trader:
Trusted
#2
Apr 17 2012 11:29am
nice nok
så kan du jo give by-tur
jeg fik 1400 tilbage. bare ærgeligt at jeg ikke får dem udbetalt pga gæld jajaja
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#3
Apr 17 2012 11:37am
Quote (sunden @ Apr 17 2012 06:29pm)
nice nok
så kan du jo give by-tur :lol: jeg fik 1400 tilbage. bare ærgeligt at jeg ikke får dem udbetalt pga gæld jajaja
Hehe lige præcis :-D
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#4
Apr 17 2012 11:53am
Quote (JVL @ 17 Apr 2012 17:43)
Så har man da lige fået et brev, hvor der står man har betalt 4.000,- for meget i skat
4,8k, og lige over 10k i feriepenge.
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#5
Apr 17 2012 11:54am
Quote (Grandebedte @ Apr 17 2012 06:53pm)
4,8k, og lige over 10k i feriepenge.
Wow, ikke dårligt :-P Har ikke fået mine feriepenge endnu
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#6
Apr 17 2012 12:21pm
Quote (Grandebedte @ 17 Apr 2012 19:53)
4,8k, og lige over 10k i feriepenge.
Så får du vel heller ikke løn i de dage du holder ferie gør du?
Magisk
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
115,237.00
#7
Apr 17 2012 12:29pm
Quote (JVL @ 17 Apr 2012 18:43)
Så har man da lige fået et brev, hvor der står man har betalt 4.000,- for meget i skat
Sweet. Jeg fik også 4000~ dk tilbage
og små 7.2k i feriepenge hvilket svarer til 17 dage
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#8
Apr 17 2012 12:30pm
Fik 13xx tilbage i skat
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#9
Apr 17 2012 12:31pm
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#10
Apr 17 2012 12:33pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 06:31pm)
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >
Slet ikke dårligt
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact