Quote (Borki @ Apr 11 2012 08:31pm)
"Jeg vil ikke se unødig spam/flame her! Hvis I ikke kan styre det, vil det få konsekvenser i form af warns/suspensions! Vi er her for at have det sjovt, ikke for at svine hinanden til og ødelægge det for andre."
Det er vejen frem, hvis I vil have jeres chat tilbage igen igen.

Der er vel kun 1 måde at gøre det på

at åbne den, og så give warns/suspensions til de personer som ikke kan overholde reglerne.
ellers finder vi da aldrig ud af hvornår vi er " klar "
- derudover så er PoD_clan ikke længere på d2jsp. og det var pga ham chatten lukkede..
