d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Ved Jo Godt At
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 11 2012 12:38pm
vi har prøvet det her før.
Og at det højest sandsynligt ender i drama og spam..
Men ville nu sige at vi er blevet mere modne og bør kunne holde det oppe igen uden for meget lort.

Er det ikke på tide vi for den General Dansk Chat tråd op igen?
Vi har brug for et frirum til at skrive om ingenting og alting.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 11 2012 12:42pm
Hvorfor forsvandt den gamle egentlig? Den var væk da jeg kom tilbage efter en laaang jsp ferie. Synes vi mangler den.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 11 2012 12:44pm
Quote (Molle_fkk @ 11 Apr 2012 20:42)
Hvorfor forsvandt den gamle egentlig? Den var væk da jeg kom tilbage efter en laaang jsp ferie. Synes vi mangler den.


syntes det er en dårlig ide da det vil dræbe alle de andre topics

og hørte noget med når et topic når x antal post så bliver det lukket, men er ikke sikker
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 11 2012 12:47pm
Gælder det ikke kun for trade forumsne?
Og ideen var jo ikke at dræbe de andre topics, men at snakke om det der ikke står i alle de andre topics.
Vi må jo lige komme hinanden lidt ved og lave et eller andet der bare ligner noget socialt når vi nu har vores eget subforum.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 11 2012 01:10pm
den bliver ikke åbnet igen, før mods mener vi er klar til det :)
Hvilket i hvert fald ikke bliver de næste par måneder.

Den blev lukket pga spam/flame og drama.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Apr 11 2012 01:18pm
Quote (IAcid @ Apr 11 2012 07:44pm)
syntes det er en dårlig ide da det vil dræbe alle de andre topics

og hørte noget med når et topic når x antal post så bliver det lukket, men er ikke sikker


Den kunne indeholde 5000 sider den gamle vi havde :D
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Apr 11 2012 01:31pm
"Jeg vil ikke se unødig spam/flame her! Hvis I ikke kan styre det, vil det få konsekvenser i form af warns/suspensions! Vi er her for at have det sjovt, ikke for at svine hinanden til og ødelægge det for andre."

Det er vejen frem, hvis I vil have jeres chat tilbage igen igen. ;)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 11 2012 02:17pm
Quote (Borki @ Apr 11 2012 08:31pm)
"Jeg vil ikke se unødig spam/flame her! Hvis I ikke kan styre det, vil det få konsekvenser i form af warns/suspensions! Vi er her for at have det sjovt, ikke for at svine hinanden til og ødelægge det for andre."

Det er vejen frem, hvis I vil have jeres chat tilbage igen igen.  ;)


Der er vel kun 1 måde at gøre det på :D
at åbne den, og så give warns/suspensions til de personer som ikke kan overholde reglerne.
ellers finder vi da aldrig ud af hvornår vi er " klar "

- derudover så er PoD_clan ikke længere på d2jsp. og det var pga ham chatten lukkede..
:D
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 11 2012 02:39pm
åhh gode gamle dage!

Hvor en fri fugl var fri og hvor man mente, hvad man sage !

This post was edited by Hore_to_the_t on Apr 11 2012 02:41pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 11 2012 02:50pm
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 11 2012 09:39pm)
åhh gode gamle dage!

Hvor en fri fugl var fri og hvor man mente, hvad man sage !


<3

jeg savner dig, jeg freaking fucking savner dig !
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll