☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Mangler Nyt Spil At Game! > Nogle Ider?
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 365
Replies: 11
Track Topic
Stonemeisteren
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold
:
26.50
#1
Apr 5 2012 02:55pm
Mangler et nyt spil at fordrive tiden med! har gamet LoL i længere tid. Men kan slet ikke tolerer alle de dårlige noobs mere.
MVH
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#2
Apr 5 2012 03:00pm
Kom og spil Draftrace med mig
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#3
Apr 5 2012 03:30pm
Et godt tip i LoL er, hvis man er træt af det, så kan det tit hjælpe at samle 5 og spille sammen, så ved man at alle på ens hold forstår noget.
Ellers er D3 lige om hjørnet.
Stonemeisteren
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold
:
26.50
#4
Apr 5 2012 03:40pm
venter spændt på D3 homie.. har ingen venner som har spille forståelse de er trolls alle sammen.... fuck hvor kan man blive rasende over LoL
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#5
Apr 5 2012 03:41pm
Quote (Stonemeisteren @ Apr 5 2012 10:40pm)
venter spændt på D3 homie.. har ingen venner som har spille forståelse de er trolls alle sammen.... fuck hvor kan man blive rasende over LoL
Kender det godt, spil noget i Custom games.
Stonemeisteren
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold
:
26.50
#6
Apr 5 2012 03:56pm
Quote (JVL @ Apr 5 2012 09:41pm)
Kender det godt, spil noget i Custom games.
Endnu flere noobs der bro!!! burde quitte LoL! men har nada spil
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#7
Apr 5 2012 04:11pm
Minecraft
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#8
Apr 5 2012 04:42pm
Quote (Stonemeisteren @ Apr 5 2012 10:56pm)
Endnu flere noobs der bro!!! burde quitte LoL! men har nada spil
Hmm vent til d3 udkommer
Spil Drafrace med mig indtil da ;D
Tigerss
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold
:
18,282.74
#9
Apr 5 2012 08:53pm
Quote (Stonemeisteren @ Apr 5 2012 09:55pm)
Mangler et nyt spil at fordrive tiden med! har gamet LoL i længere tid. Men kan slet ikke tolerer alle de dårlige noobs mere.
MVH
Når gnawz har for travlt, play me in pool:
http://omgpop.com/i/pool/1jnjgl_enw1u
kims
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold
:
Locked
#10
Apr 6 2012 02:38am
Kingdoms of amalur reckoning til ps3 fedt rpg spil brændte 37 timer i træk uden at lægge mærke til det
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact