d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Scammet Af Bobass
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 5 2012 10:04am
Fml :-( Var for godtroende fordi han har så mange fg.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 5 2012 10:11am
Post det i s/a :)
Og hvad scammede han dig for
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 5 2012 10:13am
18x 20/5. 2 næsten perf annies, 9x 45 pb samme skin, 1x 45 trap sks og en mix af en masse 3 19 20, 3 20 19, 451, osv.... problemet er bare at jeg ikke tog screenshots eller noget fordig jeg stolede på ham. SÅ jeg er fucked :s
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 5 2012 10:15am
Quote (JVL @ Apr 5 2012 06:13pm)
18x 20/5. 2 næsten perf annies, 9x 45 pb samme skin, 1x 45 trap sks og en mix af en masse 3 19 20, 3 20 19, 451, osv.... problemet er bare at jeg ikke tog screenshots eller noget fordig jeg stolede på ham. SÅ jeg er fucked :s


Stadig vigtigt og anmelde det :)
Lyder bare mærkeligt at bobass ville gøre det :s
Havde jeg ikke forestillet mig
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 5 2012 10:18am
Quote (TheAngel @ Apr 5 2012 05:15pm)
Stadig vigtigt og anmelde det :)
Lyder bare mærkeligt at bobass ville gøre det :s
Havde jeg ikke forestillet mig



Ja, skal jeg bare sig hvad han scammet mig for? De tror jo ikke en meter på det. Men hvis jeg ikke har fået fg fra ham idag så poster jeg i trade forum imorgen og s/a uanset hvad folk tror. Fatter ikke folk kan leve med sig selv når de stjæler fra andre.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 5 2012 10:20am
Quote (JVL @ Apr 5 2012 06:18pm)
Ja, skal jeg bare sig hvad han scammet mig for? De tror jo ikke en meter på det. Men hvis jeg ikke har fået fg fra ham idag så poster jeg i trade forum imorgen og s/a uanset hvad folk tror. Fatter ikke folk kan leve med sig selv når de stjæler fra andre.


Alle folk skal bare vide det, så de mister lysten til at købe fra ham :)
Han har mange items som er af høj værdi, som fx BB's og sådan, hvis folk tror han scammer, selv om der er få beviser, så trækker mange sig tilbage :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Apr 5 2012 10:41am
trist at høre at du er blevet scammed :(
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 5 2012 11:51am
Quote (EnTeK @ Apr 5 2012 05:41pm)
trist at høre at du er blevet scammed  :(



Ye :/ Det viser sig at det nok ikke er bobass, men en impersonator.. men jeg ved ikke hvad jeg skal tro.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 5 2012 11:52am
En god regel er altid at skrive en PM til vedkommende du bytter med, så er du stort set sikker hver gang. Held og lykke.

This post was edited by Whyred on Apr 5 2012 12:00pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 5 2012 11:59am
Quote (JVL @ 5 Apr 2012 18:51)
Ye :/ Det viser sig at det nok ikke er bobass, men en impersonator.. men jeg ved ikke hvad jeg skal tro.


mødte du ham ingame ?
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll