d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Videokamera > Nogle Med Erfaring ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 2 2012 05:00am
Jeg kunne godt tænke mig et videokamera..
Men ved ikke så meget om det..
Har dog nogle krav omkring det..
Det skal være småt og ikke alt for tung..
Det skal bruge SD kort som memory kort..

Har kigger lidt på http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/videokamera/HDCSD40WH/panasonic-videokamera-hdc-sd40-hvid
Synes det ser mega lækkert ud og det overholder mine krav.. Ved dog ikke om det er godt..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 2 2012 05:43am
hvad skal det bruges til ?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 2 2012 06:40am
Quote (IAcid @ Apr 2 2012 12:43pm)
hvad skal det bruges til ?


Bare til almindelig brug..
Så det er ikke noget fancy..
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 3 2012 06:59am
Slet ingen ?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 3 2012 11:18am
Quote (JelleDK @ Apr 3 2012 02:59pm)
Slet ingen ?


nope sry. Hvis jeg havde forstand på sådan noget ville jeg med glæde hjælpe.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Apr 3 2012 06:52pm
Quote (IAcid @ Apr 2 2012 08:43am)
hvad skal det bruges til ?

Hjemmeporno ^^

Jeg aner intet om kamera sorry


Edit:
Det kamera du har kigget på er godt nok ikke særlig stort
Højde (cm) 5,15
Bredde (cm) 5,75
Dybde (cm) 10,85
Vægt (g) 169,00


This post was edited by MrLennon on Apr 3 2012 06:54pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 4 2012 03:32am
Quote (MrLennon @ 4 Apr 2012 01:52)
[B]Hjemmeporno ^^

Jeg aner intet om kamera sorry


Edit:
Det kamera du har kigget på er godt nok ikke særlig stort
Højde (cm)  5,15
Bredde (cm)  5,75
Dybde (cm)  10,85
Vægt (g)  169,00[/B]


var også det første der slog mig haha :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 4 2012 07:29am
Quote (MrLennon @ Apr 4 2012 01:52am)
Hjemmeporno ^^

Jeg aner intet om kamera sorry


Edit:
Det kamera du har kigget på er godt nok ikke særlig stort
Højde (cm)  5,15
Bredde (cm)  5,75
Dybde (cm)  10,85
Vægt (g)  169,00


Ved godt det er småt og let.. Det er også hvad jeg ønsker..
Skal jo være let og handy, når jeg skal rende rundt med pigerne her om et par måneder..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 4 2012 04:52pm
Quote (JelleDK @ 4 Apr 2012 14:29)
Ved godt det er småt og let.. Det er også hvad jeg ønsker..
Skal jo være let og handy, når jeg skal rende rundt med pigerne her om et par måneder..


tror det ville være bedre hvis du tog over i elgiganten og fik vejledning af en som ved noget om det i stedet for at poste i det her troll forum :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 5 2012 03:26am
Quote (IAcid @ Apr 4 2012 11:52pm)
tror det ville være bedre hvis du tog over i elgiganten og fik vejledning af en som ved noget om det i stedet for at poste i det her troll forum :D


Kæresten fættere arbejder i elgiganten som sælgere..
Men det kunne da godt ske der var bare en som vidste noget om det..
Har nemlig skrevet det på min ønskeseddel, da jeg har fødselsdag i dag..
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll