d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Peanutboobs
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 1 2012 12:45pm
Jeg er efter al denne tid, blevet ret træt af mit navn: Peanutboobs

Det er originalt og er den eneste der har det. men det passer bare ikke så godt til mig mere syntes jeg.

Ville høre om der var nogen forslag til et nyt navn jeg kan bruge. Det skal også være originalt og unikt.

Håber i har nogen gode :P
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 1 2012 12:55pm
Gold: 0.00
Og brug fantasien.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 1 2012 12:59pm
Quote (peanutboobs @ 1 Apr 2012 19:45)
Jeg er efter al denne tid, blevet ret træt af mit navn: Peanutboobs

Det er originalt og er den eneste der har det. men det passer bare ikke så godt til mig mere syntes jeg.

Ville høre om der var nogen forslag til et nyt navn jeg kan bruge. Det skal også være originalt og unikt.

Håber i har nogen gode :P


Røv
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 1 2012 01:40pm
Quote (peanutboobs @ Apr 1 2012 08:45pm)
Jeg er efter al denne tid, blevet ret træt af mit navn: Peanutboobs

Det er originalt og er den eneste der har det. men det passer bare ikke så godt til mig mere syntes jeg.

Ville høre om der var nogen forslag til et nyt navn jeg kan bruge. Det skal også være originalt og unikt.

Håber i har nogen gode :P


Well ofc? Ville være underligt hvis der var flere med det navn på jsp?
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 1 2012 02:32pm
Headshot, vi kan sagtens være to med det navn
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 1 2012 02:33pm
Quote (exiter_dk @ 1 Apr 2012 20:40)
Well ofc? Ville være underligt hvis der var flere med det navn på jsp?


jeg refferedde til alting omkring det -.-

Quote (Grandebedte @ 1 Apr 2012 19:59)
Røv


tak ...

Quote (Headshot @ 1 Apr 2012 21:32)
Headshot, vi kan sagtens være to med det navn


hipster alex

was named headshot before it was cool
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 1 2012 03:32pm
jordnøddenødder
eller
ærtenødtits


Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 1 2012 05:45pm
Quote (LOLouis @ 1 Apr 2012 22:32)
jordnøddenødder
eller
ærtenødtits


så en med navnet IWannaBeAMulti

kunne være nice med IWannaBeAScammer
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 01:50am
Tjaa hed en ting :D


eLmasten ... kom af at jeg skulle finde på et acc navn tilbage i 1999 da jeg skulle spille Starcraft på Bnet... så kiggede jeg ud af vinduet og der stod en elmast...
The Pylon ! eLmasten ! oh yeah. lyder nederen... det er nederen... men det gør det fedt... hvis man har rygeren på-
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 2 2012 02:46am
Quote (eLmasten @ 2 Apr 2012 08:50)
Tjaa hed en ting :D


eLmasten ... kom af at jeg skulle finde på et acc navn tilbage i 1999 da jeg skulle spille Starcraft på Bnet... så kiggede jeg ud af vinduet og der stod en elmast...
The Pylon ! eLmasten ! oh yeah. lyder nederen... det er nederen... men det gør det fedt... hvis man har rygeren på-


også sådan jeg fik mit !

This post was edited by Slave on Apr 2 2012 02:46am
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll