Er du også træt af konstant at skulle bruge dit skide Nem ID til at logge ind på nærmest alle sider !
Har lige set den her "Nøgleviser", som gør at man bare kan trykke på en knap i stedet for at skulle finde det rigtige nummer blandt de 5000 andre xD
Tjek det ud, koster dog 99 kroner ..
Jeg tror sku jeg vil købe den
https://www.nets-danid.dk/sider/nemid_noegleviser/