d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Du Også Træt Af Nem Id ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 28 2012 12:38pm
Er du også træt af konstant at skulle bruge dit skide Nem ID til at logge ind på nærmest alle sider !
Har lige set den her "Nøgleviser", som gør at man bare kan trykke på en knap i stedet for at skulle finde det rigtige nummer blandt de 5000 andre xD

Tjek det ud, koster dog 99 kroner ..
Jeg tror sku jeg vil købe den :P

https://www.nets-danid.dk/sider/nemid_noegleviser/


Mar 28 2012 12:49pm
Inappropriate Post Content
Mar 28 2012 12:49pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 83,186
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 28 2012 01:01pm
Hvorfor ikke bare downloade danskebank app eller hvilken bank du nu har? :P

Så behøver du ikke nølgekort. Kun hvis du skal sende penge selvfølgelig ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 28 2012 01:03pm
Quote (Sirax @ 28 Mar 2012 20:01)
Hvorfor ikke bare downloade danskebank app eller hvilken bank du nu har? :P

Så behøver du ikke nølgekort. Kun hvis du skal sende penge selvfølgelig ;)


Har jeg :) Men der er begyndt at komme rigtig mange sider hvor man skal bruge sit Nem ID efterhånden pga sikkerheds skærpninger. :P
Især dem jeg besøger xD
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 28 2012 01:07pm
Synes egentlig det er ganske let og overskueligt.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 28 2012 01:23pm
har ikke nogle problemer, har du måske en bedre løsning på sikkerheden? :)
Member
Posts: 83,186
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 28 2012 01:26pm
Quote (Kaner @ 28 Mar 2012 21:03)
Har jeg :) Men der er begyndt at komme rigtig mange sider hvor man skal bruge sit Nem ID efterhånden pga sikkerheds skærpninger. :P
Især dem jeg besøger xD
Mærkeligt, på mange sider der skal jeg bare skrive cprnr+kodeord og så er jeg inde. Måske burde du gør det også? :D

Umiddelbart er det intet problem for mig :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 28 2012 01:33pm
Quote (Sirax @ 28 Mar 2012 20:26)
Mærkeligt, på mange sider der skal jeg bare skrive cprnr+kodeord og så er jeg inde. Måske burde du gør det også? :D

Umiddelbart er det intet problem for mig :D


cpr + kodekord + det der tal :P

Nok bare mig som er doven xD
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Apr 1 2012 12:46am
Holder mig sgu også til kortet. Der er også plads til det i pungen.

Skal ikke forsøge mig med alt deres fup og fidus :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll