d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Myg
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 27 2012 07:38pm
Mange myg. :wacko:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 27 2012 08:49pm
Lyder trælst ^^
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Mar 28 2012 12:05am
de er fucking over alt ! >< nakkede 20 igår da jeg spiste :bouncy:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 28 2012 02:01am
Quote (The_Sigan @ 28 Mar 2012 07:05)
de er fucking over alt ! >< nakkede 20 igår da jeg spiste  :bouncy:


Så er aftensmaden serveret eller hvad ;)
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Mar 28 2012 02:38am
Quote (peanutboobs @ Mar 28 2012 10:01am)
Så er aftensmaden serveret eller hvad ;)


de fuckede min 400g burger op ! :wallbash: små svin ><

kunne ikke spise af den der sad hele tiden en myg på min arm når jeg skulle til og spise noget af den xD

This post was edited by The_Sigan on Mar 28 2012 02:39am
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 28 2012 03:21am
Omsværmet Og Højt Elsked :blush:

Har ikke set en eneste myg i år for min skyld må i godt beholde dem alle sammen -_-
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 28 2012 05:55am
Quote (Grandebedte @ 28 Mar 2012 03:38)
Mange myg. :wacko:


Jeg har ikke set en eneste myg i år! B)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 28 2012 06:07am
Quote (The_Sigan @ 28 Mar 2012 09:38)
de fuckede min 400g burger op ! :wallbash: små svin ><

kunne ikke spise af den der sad hele tiden en myg på min arm når jeg skulle til og spise noget af den xD


Du forstod ikke joken i det jeg sagde :P
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 28 2012 06:18am
Quote (EnTeK @ 28 Mar 2012 10:21)
Omsværmet Og Højt Elsked  :blush:

Har ikke set en eneste myg i år for min skyld må i godt  beholde dem alle sammen  -_-


Quote (Goehns @ 28 Mar 2012 12:55)
Jeg har ikke set en eneste myg i år!  B)


Jeg er alt for myggelækker. :(
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Mar 28 2012 07:12am
Quote (Grandebedte @ 28 Mar 2012 13:18)
Jeg er alt for myggelækker. :(


skynd dig at blive ældre/bliv mand.

myg går kun efter kvinder og børn.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll