d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørgesmål Om Su > :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 27 2012 01:11am
Søgte SU idag men glemte jeg kun har 5 uger tilbage på denne uddannelse.. mit spørgesmål er.. hvis jeg nu får SU stopper det så selv når min uddannelse er færdig? eller skal jeg selv annullere den på en eller anden måde?? gider ikke risikere at skylde penge til dem :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 27 2012 02:37am
Når du søger SU skal du anføre hvilken periode du søger det i, så hvis du angiver hvornår du stopper, burde det også stoppe af sig selv. Sådan var det i hvert fald for mig.
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 27 2012 03:16am
Quote (Whyred @ Mar 27 2012 08:37am)
Når du søger SU skal du anføre hvilken periode du søger det i, så hvis du angiver hvornår du stopper, burde det også stoppe af sig selv. Sådan var det i hvert fald for mig.


Men selvfølgelig kan man ikke se der inde hvilke måneder man ansøgte til.. der står bare støtte år: 2012... og man kan ikke anullere den eller noget som heldst...jeg er bange for hvis jeg søger ind og jeg stopper min uddannelse om 5 uger og får SU i 3 måneder at jeg så skal betale tilbage...

This post was edited by SHanelcia on Mar 27 2012 03:16am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Mar 27 2012 04:30am
ring til dem ?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 27 2012 04:31am
Quote (Slave @ 27 Mar 2012 11:30)
ring til dem ?


Altid post på jsp først
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 27 2012 04:50am
Quote (peanutboobs @ Mar 27 2012 10:31am)
Altid post på jsp først


this ofc
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 27 2012 05:01am
Quote (Slave @ 27 Mar 2012 11:30)
ring til dem ?


Quote (peanutboobs @ 27 Mar 2012 11:31)
Altid post på jsp først


But really, hvis du vil have et svar, som du ved er rigtigt, skal du ringe til dem. Herinde kan vi tilbyde spekulationer og gætterier samt fortælle hvordan det var for os selv. Det var det samme for mig som hos Whyred.
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 27 2012 05:27am
Jeg skal være uddannet SU modtager, bare studere hele mit liv og leve på SU!
Member
Posts: 3,586
Joined: Apr 5 2006
Gold: 42,149.40
Mar 27 2012 05:38am
Quote (Whyred @ Mar 27 2012 10:37am)
Når du søger SU skal du anføre hvilken periode du søger det i, så hvis du angiver hvornår du stopper, burde det også stoppe af sig selv. Sådan var det i hvert fald for mig.

This


Ellers vil de automatisk kunne se at du holder på skolen da din skole melder ud at du ikk går på skolen mere, det skete for mig.. eller hvis fejlen sker og de sender penge.. så tager de dem bare fra din konto igen. :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 27 2012 08:36am
Quote (Headshot @ 27 Mar 2012 12:27)
Jeg skal være uddannet SU modtager, bare studere hele mit liv og leve på SU!



Det kunne være dejligt, men det kan desværre ikke lade sig gøre :/
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll