d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sup? - Swag Ur Pass!on
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 26 2012 10:56am
Nogen fra min klasse har startet et tøjmærke op, og pt. er der en konkurrence i gang hvor man kan vinde en trøje hvis man lyster ;-)
Link til deres facebook side er her: http://www.facebook.com/SwagUrPassion
Så hvis folk ville gå ind og like siden, ville vi blive meget glade!

Tøjet er i rigtig god kvalitet. Det er kvalitetssikret og ikke sådan noget lort :-). Hvis der er noget galt med det du køber kan du sende det tilbage og få pengene igen!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 26 2012 11:22am
Shit det ser fedt ud :)
Det kunne være jeg ville prøve at købe en trøje her snart.
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 26 2012 12:07pm
Quote (ZwiX @ Mar 26 2012 05:22pm)
Shit det ser fedt ud :)
Det kunne være jeg ville prøve at købe en trøje her snart.


Takker :) Og du skal være mere end velkommen!
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 26 2012 01:26pm
Her er et gratis råd. Hvis i vil have et tilsyneladende urørt marked næsten for jer selv så få nogle bukser der ikke er lavet til tændstiktynde drengeben.
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 26 2012 03:38pm
Quote (Monze @ 26 Mar 2012 20:26)
Her er et gratis råd. Hvis i vil have et tilsyneladende urørt marked næsten for jer selv så få nogle bukser der ikke er lavet til tændstiktynde drengeben.


Words!
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 27 2012 02:08am
Quote (Monze @ Mar 26 2012 07:26pm)
Her er et gratis råd. Hvis i vil have et tilsyneladende urørt marked næsten for jer selv så få nogle bukser der ikke er lavet til tændstiktynde drengeben.


Der er lige blevet lagt nye bukser ind, de gamle er blevet fjernert, og der er helt op til XL? :-)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 27 2012 02:36am
Quote (Headshot @ 27 Mar 2012 09:08)
Der er lige blevet lagt nye bukser ind, de gamle er blevet fjernert, og der er helt op til XL? :-)



Tror han mener pasformen, ikke hvor langt størrelsen går op.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 27 2012 05:02am
Quote (Headshot @ 27 Mar 2012 09:08)
Der er lige blevet lagt nye bukser ind, de gamle er blevet fjernert, og der er helt op til XL? :-)


XL er ikke en buksestørrelse. :(
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 27 2012 05:16am
Quote (Whyred @ Mar 27 2012 08:36am)
Tror han mener pasformen, ikke hvor langt størrelsen går op.


Quote (Grandebedte @ Mar 27 2012 11:02am)
XL er ikke en buksestørrelse. :(


Den bliver vel også større i livet når det er xl? :-)
Tror ikke helt jeg forstår hvad i ønsker? vil i have størrelse 50 eller hvad? :-D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 27 2012 06:10am
Quote (Headshot @ 27 Mar 2012 12:16)
Den bliver vel også større i livet når det er xl? :-)
Tror ikke helt jeg forstår hvad i ønsker? vil i have størrelse 50 eller hvad? :-D


Tror de andre efterlyser bukser, der ikke er lavet til tændstikdrenge. Jeg siger at XL ikke er en buksestørrelse, fordi bukser har en bredde og en længde som ikke burde afhænge af hinanden. :p
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll