☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Vman
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 741
Replies: 28
Track Topic
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#1
Mar 24 2012 03:01pm
Hey D2jsp!
Jeg ville hører om der var nogen herinde, som spiller vman eller har spillet vman?
Hvis i har spillet vman og stadig har jeres spillere kan det måske være jeg er interesseret i dem.
Hore_to_the_t
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold
:
24,718.50
Warn: 10%
#2
Mar 24 2012 04:36pm
Skriv til RICODK, han spiller det meget
SHanelcia
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold
:
52.06
#3
Mar 24 2012 05:46pm
lavede en account i sidste måned, købte 20 nye spillere fik 4 talenter ud af det så jeg har 1.9 m credit lige pt
men kan intet gøre fordi jeg ikke har vman licens hah
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#4
Mar 24 2012 09:09pm
Det et negrgn sil mand spollwde det o et stykke tid men man bøjer træt seneste
Molle_fkk
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold
:
2.00
#5
Mar 25 2012 02:14am
Quote (peanutboobs @ Mar 25 2012 05:09am)
Det et negrgn sil mand spollwde det o et stykke tid men man bøjer træt seneste
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#6
Mar 25 2012 02:23am
Quote (peanutboobs @ 25 Mar 2012 04:09)
Det et negrgn sil mand spollwde det o et stykke tid men man bøjer træt seneste
Det er et Nedern spil, spillede det et stykke tid men man bliver hurtig træt af det
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#7
Mar 25 2012 05:15am
Quote (peanutboobs @ 25 Mar 2012 10:23)
Det er et Nedern spil, spillede det et stykke tid men man bliver hurtig træt af det
Nice rettelse :-)
Jokerstarz
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold
:
0.00
#8
Mar 25 2012 05:25am
Jeg spiller det meget on - off , har 7.3 mio i banken 4 stjernet anlæg 4200 stadion pladser. En gennemsnit klub, spiller det ikke p.t så er off
Search:
Grisen på Isen
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#9
Mar 25 2012 05:55am
Quote (Goehns @ 25 Mar 2012 12:15)
Nice rettelse :-)
Havde fået en smule indenbors
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#10
Mar 25 2012 06:10am
Quote (peanutboobs @ Mar 25 2012 12:55pm)
Havde fået en smule indenbors
vågnede du op i tømmermænd city
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact