d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vman
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 24 2012 03:01pm
Hey D2jsp!
Jeg ville hører om der var nogen herinde, som spiller vman eller har spillet vman?

Hvis i har spillet vman og stadig har jeres spillere kan det måske være jeg er interesseret i dem. :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Mar 24 2012 04:36pm
Skriv til RICODK, han spiller det meget
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 24 2012 05:46pm
lavede en account i sidste måned, købte 20 nye spillere fik 4 talenter ud af det så jeg har 1.9 m credit lige pt :P men kan intet gøre fordi jeg ikke har vman licens hah :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 24 2012 09:09pm
Det et negrgn sil mand spollwde det o et stykke tid men man bøjer træt seneste
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 25 2012 02:14am
Quote (peanutboobs @ Mar 25 2012 05:09am)
Det et negrgn sil mand spollwde det o et stykke tid men man bøjer træt seneste


:huh:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 25 2012 02:23am
Quote (peanutboobs @ 25 Mar 2012 04:09)
Det et negrgn sil mand spollwde det o et stykke tid men man bøjer træt seneste


Det er et Nedern spil, spillede det et stykke tid men man bliver hurtig træt af det :p
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 25 2012 05:15am
Quote (peanutboobs @ 25 Mar 2012 10:23)
Det er et Nedern spil, spillede det et stykke tid men man bliver hurtig træt af det :p



Nice rettelse :-)
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold: 0.00
Mar 25 2012 05:25am
Jeg spiller det meget on - off , har 7.3 mio i banken 4 stjernet anlæg 4200 stadion pladser. En gennemsnit klub, spiller det ikke p.t så er off

Search:

Grisen på Isen
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 25 2012 05:55am
Quote (Goehns @ 25 Mar 2012 12:15)
Nice rettelse :-)


Havde fået en smule indenbors :p
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 25 2012 06:10am
Quote (peanutboobs @ Mar 25 2012 12:55pm)
Havde fået en smule indenbors :p


vågnede du op i tømmermænd city :P
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll