d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Overvejer Den Her Gaming Laptop > Hvad Synes I?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 01:56pm
Hey, hvad synes i om den her Asus g74sx gaming laptop?



17,3" HD+ Full HD skærm med LED-baglys
2 GHz Intel Core i7-2670QM processor (4 kerner)
12 GB DDR3 RAM 1333 MHz
1000 GB S-ATA 300 harddisk med masser af plads til alle dine spil og medier (plads til 2)
nVidia GeForce GTX 560M med 3 GB GDDR5 dedikeret videohukommelse
Bluetooth
BluRay

10.999,-
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 19 2012 01:58pm
gaming laptops er ret lort. de brænder sgu sammen :D
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 02:00pm
Quote (LazyDazy @ 19 Mar 2012 21:58)
gaming laptops er ret lort. de brænder sgu sammen :D


Gør de? Jeg troede ellers det var ret optimalt. :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 19 2012 02:13pm
Der findes ikke *gaming laptops* som er noget værd :)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 02:19pm
Quote (TheAngel @ 19 Mar 2012 22:13)
Der findes ikke *gaming laptops* som er noget værd :)


Hvad er fejlen ved dem? :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 19 2012 02:24pm
Quote (Goehns @ Mar 19 2012 10:19pm)
Hvad er fejlen ved dem?  :)


De komprimere tingene så meget at de simpelthen ikke kan klare det, som de siges at skal kunne :)
De overopheder, brænder af, harddiske står af - netkort står af, graffikkorts ligeså.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 19 2012 02:25pm
Quote (TheAngel @ 19 Mar 2012 21:24)
De komprimere tingene så meget at de simpelthen ikke kan klare det, som de siges at skal kunne :)
De overopheder, brænder af, harddiske står af - netkort står af, graffikkorts ligeså.


Det er måske lige overdrevet nok, men helt sikkert rigtigt i essensen. "Gaming laptops" er overpriced; du kan få en bedre stationær til det halve.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 19 2012 02:26pm
Quote (Grandebedte @ Mar 19 2012 10:25pm)
Det er måske lige overdrevet nok, men helt sikkert rigtigt i essensen. "Gaming laptops" er overpriced; du kan få en bedre stationær til det halve.


Well, det måske overdrevet det sker i dem på engang xD men det er som regel det som er problemerne med bærbare, det er at de overopheder meget nemt, som føre til de skader som jeg nu skrev :p
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 02:29pm
Quote (TheAngel @ 19 Mar 2012 22:24)
De komprimere tingene så meget at de simpelthen ikke kan klare det, som de siges at skal kunne :)
De overopheder, brænder af, harddiske står af - netkort står af, graffikkorts ligeså.


Jamen mange tak for feedback, det kan være at jeg alligevel skal gå til stationæren. Men nogen der evt. vil hjælpe med at finde en stationær eller kender et godt website hvor de er gode men billige? Har et budget 10.000,-
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 19 2012 02:30pm
Quote (Goehns @ Mar 19 2012 10:29pm)
Jamen mange tak for feedback, det kan være at jeg alligevel skal gå til stationæren. Men nogen der evt. vil hjælpe med at finde en stationær eller kender et godt website hvor de er gode men billige? Har et budget 10.000,-


www.topdata.dk siger folk er godt kan jeg forstå :p
www.edbpriser.dk er også et sted at kigge på.

Bare sørg for at tjekke for styresystemer også følger med, eller have penge til et :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll