d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Website Domæne Vote! > Vote På Det Domæne Der Ser Fedest Ud!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 01:25pm
Hey
i må undskylde at det er nummer to vote der kommer op det danske forum, det er bestemt ikke for at spamme, men jeg kom desværre det er lave en fejl ved den forrige. :S
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 01:25pm
Hvad står ms for? :)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 01:27pm
MapleStory :-)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 01:29pm
Quote (Goehns @ Mar 18 2012 09:27pm)
MapleStory :-)


Ønsker du siden skal kunne bruges, eller udvikles til andet end maplestory en dag? :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 18 2012 01:37pm
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 20:29)
Ønsker du siden skal kunne bruges, eller udvikles til andet end maplestory en dag? :)


This. Hvis du kun vil bruge siden til din klan, er det vel ligegyldigt, men hvis du regner med at bruge den til noget andet (professionel) en dag, ville jeg vælge et andet ord end "donate".
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 01:40pm
Quote (Grandebedte @ 18 Mar 2012 21:37)
This. Hvis du kun vil bruge siden til din klan, er det vel ligegyldigt, men hvis du regner med at bruge den til noget andet (professionel) en dag, ville jeg vælge et andet ord end "donate".

Det er jo ikke så vigtigt hvad den hedder? Det kommer an på indholdet af den.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 01:42pm
Quote (Goehns @ Mar 18 2012 09:40pm)
Det er jo ikke så vigtigt hvad den hedder? Det kommer an på indholdet af den.


Jeg vil bare gerne vide om du forventer kun MS eller andet også?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 01:44pm
J
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 21:42)
Jeg vil bare gerne vide om du forventer kun MS eller andet også?


Jeg regner stærkt med at der kommer D3 og CS:GO indover også.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 01:46pm
Quote (Goehns @ Mar 18 2012 09:44pm)
J

Jeg regner stærkt med at der kommer D3 og CS:GO indover også.


Smed min stemme her:
www.team-donate.dk

Men kan også være den her:
www.clan-donate.dk
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 01:49pm
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 21:46)
Smed min stemme her:
www.team-donate.dk

Men kan også være den her:
www.clan-donate.dk


Super! Mange tak for dit feedback! :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll