d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Godeftermiddag Allesammen
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 16 2012 06:25am
Vil bare lige ønske jer god weekend og hold kæft et lækkert vejr
vi har idag. Hvad skal i tilbringe weekenden med? :)

This post was edited by Juegos on Mar 16 2012 06:26am
Retired Moderator
Posts: 23,299
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,470.00
Trader: Trusted
Mar 16 2012 06:39am
Den eneste plan jeg har i denne weekend er, at jeg skal se Formel 1 kl. 05.30 om morgenen med min far.

Nu da jeg er flyttet hjemmefra, så er det blevet til en lille tradition, at vi altid ser Formel 1 sammen.

Og nu da det er så tidligt om morgenen, så tager han chokolade croissant og kakao med. Umuligt at få en bedre start på en søndag! :D
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 06:42am
Jeg skal ikke lave det store, regner bare med at skal slappe af.
Og ja det er et pragtfuld vejr. God weekend! :-)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 16 2012 06:42am
Quote (Markos. @ 16 Mar 2012 13:39)
Den eneste plan jeg har i denne weekend er, at jeg skal se Formel 1 kl. 05.30 om morgenen med min far.

Nu da jeg er flyttet hjemmefra, så er det blevet til en lille tradition, at vi altid ser Formel 1 sammen.

Og nu da det er så tidligt om morgenen, så tager han chokolade croissant og kakao med. Umuligt at få en bedre start på en søndag! :D


Lyder super lækkert god fornøjelse. :D

Quote (Goehns @ 16 Mar 2012 13:42)
Jeg skal ikke lave det store, regner bare med at skal slappe af.
Og ja det er et pragtfuld vejr. God weekend! :-)


Lyder afslappende også god weekend til dig.. :)

This post was edited by Juegos on Mar 16 2012 06:43am
Member
Posts: 1,786
Joined: Mar 31 2003
Gold: 19,339.50
Mar 16 2012 07:12am
Vejret ser desværre lidt trist ud i denne del af Nordjylland :\

Men regner med at fredagen skal bruges på afslapning. Lørdag skal jeg til frisøren og senere en omgang druk :P

Men god weekend alle sammen :)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Mar 16 2012 07:19am
Quote (Lucky- @ 16 Mar 2012 14:12)
Vejret ser desværre lidt trist ud i denne del af Nordjylland :\

Men regner med at fredagen skal bruges på afslapning. Lørdag skal jeg til frisøren og senere en omgang druk :P

Men god weekend alle sammen :)


Lyder trist med vejret ved godt det ikke gør det bedre.
Men hold kæft det bliver bedre og bedre her på sjælland.
Men håber du får en fed druk tur. :)
Member
Posts: 1,786
Joined: Mar 31 2003
Gold: 19,339.50
Mar 16 2012 08:34am
Quote (Juegos @ 16 Mar 2012 14:19)
Lyder trist med vejret ved godt det ikke gør det bedre.
Men hold kæft det bliver bedre og bedre her på sjælland.
Men håber du får en fed druk tur. :)


Næ og syns det bliver mere og mere gråt her :o , men mange tak da :)

Hvad skal du i weekenden, nu da du spørger alle andre?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 16 2012 08:38am
klassefest også har jeg en mat aflevering for. Argh gsk sucks! Derefter skal jeg slappe af og se nogle venner. Ikke det store
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 16 2012 09:29am
Sidde og kigge på countdownen til Diablo 3 :ph34r:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 16 2012 09:35am
Quote (Kushage @ Mar 16 2012 04:29pm)
Sidde og kigge på countdownen til Diablo 3 :ph34r:


en ude mærke beskæftigelse hvis du husker at lave noget andet ind imellem :P

This post was edited by EnTeK on Mar 16 2012 09:51am
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll