d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endeligt Diablo 3!
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 15 2012 08:15am
Har set omg
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 15 2012 08:39am
:love:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 15 2012 08:57am
:love:
fik lige en sms om det fra gamestop yay !
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 15 2012 09:06am
Nogen der vil stå i kø i amagercenteret sammen med mig kl 12:00 og købe det :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 15 2012 09:09am
endelig :love: :love: :love:
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Mar 15 2012 09:09am
Quote (peanutboobs @ Mar 15 2012 04:06pm)
Nogen der vil stå i kø i amagercenteret sammen med mig kl 12:00 og købe det :)


bestil det da over nettet?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 15 2012 09:15am
Quote (berens @ 15 Mar 2012 16:09)
bestil det da over nettet?


No collectors edition :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 15 2012 09:18am
Quote (berens @ Mar 15 2012 04:09pm)
bestil det da over nettet?


han håber på at et tv hold kommer forbi og interview ham, så han kan sige : se mor jeg er i troldspejlet :lol:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 15 2012 09:42am
Blev også lige ringet op idag fra Gamestop.

"Vi kan se du har foudbestilt det her spil for lidt over 3 et havlt år siden i vores butik" - havde nær glemt det.

Damn det er nice!
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll