d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Maplestory
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 13 2012 04:59pm
Vi er 5 drenge som er begyndt at spille maplestory.
Vi har en dansk guild og mangler flere maplestory interesserede brugere.

Hvis du er interesseret så skriv her eller i PM :)

Lidt information:

Maplestory er free to play.
Awesome gameplay.
Lidt fail grafik, men faktisk en fed faktor ved spillet.
Det er vanedannende.
http://en.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx?PART=/Main
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 13 2012 05:06pm
Jeg er enig med Zwix i hans holdning til MapleStory, og hvis der er nogle der er interesseret i at begynde og mangler en kærlig hånd til at komme igang, så kan i altid kontakte mig og Zwix.

This post was edited by Goehns on Mar 13 2012 05:09pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 13 2012 05:12pm
Lyder hyggeligt :)
Men orker ikke lige at sætte mig ind i et nyt spil pt , men kan være jeg ombestemmer mig på et tidspunkt ^_^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 13 2012 07:19pm
Quote (Kaner @ Mar 14 2012 01:12am)
Lyder hyggeligt :)
Men orker ikke lige at sætte mig ind i et nyt spil pt , men kan være jeg ombestemmer mig på et tidspunkt ^_^


Ja right
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 13 2012 08:09pm
Quote (Kaner @ 14 Mar 2012 00:12)
Lyder hyggeligt :)
Men orker ikke lige at sætte mig ind i et nyt spil pt , men kan være jeg ombestemmer mig på et tidspunkt ^_^


Du skriver bare hvis du får lyst :)
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 19 2012 10:51am
Kom frisk kom frisk :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Mar 19 2012 11:24am
BubbleHead game :blink:
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 19 2012 11:59am
Quote (berens @ 19 Mar 2012 18:24)
BubbleHead game  :blink:


Quote
Lidt fail grafik, men faktisk en fed faktor ved spillet.


Som jeg skrev :b
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 19 2012 03:43pm
NØJ hvor ser det bare ikke ud som et spil jeg synes om. Jeg får også alle mulig maplestory pop ups som ikke kan lukkes ned igen :wacko:
Member
Posts: 314
Joined: Dec 8 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 21 2012 03:12pm
jeg er fresh :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll