☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Maplestory
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 691
Replies: 10
Track Topic
Roneye
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#1
Mar 13 2012 04:59pm
Vi er 5 drenge som er begyndt at spille maplestory.
Vi har en dansk guild og mangler flere maplestory interesserede brugere.
Hvis du er interesseret så skriv her eller i PM
Lidt information:
Maplestory er free to play.
Awesome gameplay.
Lidt fail grafik, men faktisk en fed faktor ved spillet.
Det er vanedannende.
http://en.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx?PART=/Main
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#2
Mar 13 2012 05:06pm
Jeg er enig med Zwix i hans holdning til MapleStory, og hvis der er nogle der er interesseret i at begynde og mangler en kærlig hånd til at komme igang, så kan i altid kontakte mig og Zwix.
This post was edited by Goehns on Mar 13 2012 05:09pm
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#3
Mar 13 2012 05:12pm
Lyder hyggeligt
Men orker ikke lige at sætte mig ind i et nyt spil pt , men kan være jeg ombestemmer mig på et tidspunkt
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#4
Mar 13 2012 07:19pm
Quote (Kaner @ Mar 14 2012 01:12am)
Lyder hyggeligt
Men orker ikke lige at sætte mig ind i et nyt spil pt , men kan være jeg ombestemmer mig på et tidspunkt
Ja right
Roneye
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#5
Mar 13 2012 08:09pm
Quote (Kaner @ 14 Mar 2012 00:12)
Lyder hyggeligt
Men orker ikke lige at sætte mig ind i et nyt spil pt , men kan være jeg ombestemmer mig på et tidspunkt
Du skriver bare hvis du får lyst
Roneye
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#6
Mar 19 2012 10:51am
Kom frisk kom frisk
berens
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,314.56
#7
Mar 19 2012 11:24am
BubbleHead game
Roneye
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#8
Mar 19 2012 11:59am
Quote (berens @ 19 Mar 2012 18:24)
BubbleHead game
Quote
Lidt fail grafik, men faktisk en fed faktor ved spillet.
Som jeg skrev :b
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#9
Mar 19 2012 03:43pm
NØJ hvor ser det bare ikke ud som et spil jeg synes om. Jeg får også alle mulig maplestory pop ups som ikke kan lukkes ned igen
Smok3y
Member
Posts: 314
Joined: Dec 8 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#10
Mar 21 2012 03:12pm
jeg er fresh
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact