Quote (Historyx @ 10 Mar 2012 17:21)
syntes bare det er forkert at tjene penge på et char navn
så en der ville ha 500 for sit navn det er jo helt vildt dyrt
Ville aldrig drømme om at farme navne og slet ikke betale for et. Bare lav et eller andet der lyder sjovt som Gayfuel eller sådan noget. De er sjældent taget. Ellers så tilføj noget så det er ledigt igen.