d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Idé Til Det Danske Forum > Friske Siden Op!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 6 2012 06:59am
Syntes det ser en smule rodet ud her på siden, så tænkte vi kunne friske det lidt op!
Jeg er måske den eneste der syntes denne idé er god, men hvis det skulle vise sig
at mange syntes om idéen, kunne vi gøre noget ved det.
Som sagt ser det hele lidt uoverskueligt ud, vi kunne starte alle de populære tråde fra
ny.

Dansk Musik Tråd - Dansk Nyeste Inkøb - Dansk Jokes - Dansk Musik Tråd - Dansk Oddset Tråd - Dansk Foldbold Tråd - Dansk GFX Tråd - Dansk Trænings Tråd - Dansk Film Tråd - Dansk Computer Tråd - Dansk Spil Tråd - Osv. Osv.

Så slutter vi af med og lave en sidste tråd, hvis formål er at gøre det nemt og finde de andre tråde Dansk Arkiv Tråd. Så kan man nemt og hurtigt finde den tråd man gerne vil ind på, samt der står lidt hvad tråden indeholder, selvom det siger lidt sig selv..

Hvad syntes i, skal vi opfriske det danske forum lidt eller bare lade det ligge? :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 6 2012 07:23am
Der er vidst en sticky med det
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 6 2012 07:27am
ja, det var også mig i sin tid der kom med idéen.
Men kan godt være denne her idé ikke er så god -syntes bare ikke man rigtigt lægger mærke til den sticky tråd.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 6 2012 07:41am
Quote (LazyDazy @ Mar 6 2012 02:27pm)
ja, det var også mig i sin tid der kom med idéen.
Men kan godt være denne her idé ikke er så god -syntes bare ikke man rigtigt lægger mærke til den sticky tråd.


det har du ret i at man ikke lægger så meget mærke sticky tråden


et topic der ligger øverst med navn " link til officielle topic med mere " eller noget i den retning, er måske en bedre løsning
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 6 2012 09:14am
Quote (EnTeK @ 6 Mar 2012 14:41)
det har du ret i at man ikke lægger så meget mærke sticky tråden


et topic der ligger øverst med navn "  link til officielle topic med mere " eller noget i den retning, er måske en bedre løsning


jep, så kan man bump tråden, eller bruge den til at diskutere andre ting :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 6 2012 11:12am
Quote (LazyDazy @ Mar 6 2012 04:14pm)
jep, så kan man bump tråden, eller bruge den til at diskutere andre ting :)


fik vist ikke udtrykket mig præcist nok :P
mente en sticky der liger som den nederste i rækken af sticky, og lige over det topic der sidst var skrevet i
Retired Moderator
Posts: 13,444
Joined: Jan 23 2009
Gold: 13.25
Trader: Trusted
Mar 6 2012 11:15am
Den sticky fungere fint. Hvis I vil have tilføjet / fjernet topics kan I sende mig en PM.

Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 6 2012 11:29am
Quote (Aurae @ Mar 6 2012 06:15pm)
Den sticky fungere fint. Hvis I vil have tilføjet / fjernet topics kan I sende mig en PM.


den er ikke så i øjenfaldene, og det er vel også grunden til at den ikke bliver brugt så meget
Retired Moderator
Posts: 13,444
Joined: Jan 23 2009
Gold: 13.25
Trader: Trusted
Mar 6 2012 11:41am
Den er da særdeles iøjefaldende. Det er da derfor det hedder en "sticky" Det er noget af det første man får øje på, når man klikker ind på den danske sektion.

Ideen er fin, og allerede praktiseret - den skal bare opdateres, så er alt vidst fint.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll