Quote (Marquina @ 14 Feb 2012 22:20)
Lyder som en der ikke har IRL venner, og mangler folk at feste med og inviterer derfor JSP LOLOLOLOLOL WHADDUP TROLL...
rage much?
Ku bare godt være man er åben overfor at feste med mennesker man har skrevet med i længere tid .) eller åben for at møde nye mennesker gennerelt ?
whaddup troll selv..