d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nu Bliver Det Plusgrader
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 10 2012 11:59am
Hvorfor varede vinteren kun små 2 uger? :(
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 12:01pm
Quote (Grandebedte @ 10 Feb 2012 18:59)
Hvorfor varede vinteren kun små 2 uger? :(


Thank god it did!
Member
Posts: 83,214
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,042.00
Feb 10 2012 12:15pm
Dejligt! Jeg vil have sol, sommer og letpåklædte damer :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 10 2012 12:27pm
Quote (Sirax @ 10 Feb 2012 19:15)
Dejligt! Jeg vil have sol, sommer og letpåklædte damer :D


Giv mig alle 3 ting

Og en kold bajer!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 10 2012 12:34pm



Det medføre ikk i at kidd ikk stopper musik :cry:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 10 2012 12:46pm
Quote (Grandebedte @ Feb 10 2012 06:59pm)
Hvorfor varede vinteren kun små 2 uger? :(


Øv Øv Øv :( plusgrader ødelægger den gode vinterstemning :cry:
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Feb 10 2012 12:48pm
jeg er sgu ligeglad om det er vinter eller sommer, jeg har varme uanset hvad ^^

i piver lidt for meget syntes jeg, i må bare tage lidt mere tøj på siden i fryser i den dejlige kolde :b

I skulle prøve være tømrer og arbejde udenfor fra 07:00 til 15:30 ;)
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 10 2012 01:04pm
Quote (Charge @ Feb 10 2012 07:48pm)
jeg er sgu ligeglad om det er vinter eller sommer, jeg har varme uanset hvad ^^

i piver lidt for meget syntes jeg, i må bare tage lidt mere tøj på siden i fryser i den dejlige kolde :b

I skulle prøve være tømrer og arbejde udenfor fra 07:00 til 15:30 ;)


haha, lad der nu bare blive sommer..! :D
jeg går ude fra 6:30 til 15:30 ;)
Er igang med murer uddannelsen ^_^
Og shiiit, det ville glæde mig med noget sommer og sol! ^_^
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 10 2012 01:05pm
Quote (Sirax @ 10 Feb 2012 19:15)
Dejligt! Jeg vil have sol, sommer og letpåklædte damer :D


og let påklædte mænd :blush:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 10 2012 01:16pm
Ahh sommer.
Det er skam dejligt at det bliver varmere. Kan jo snart begynde at gå i baretæer igen.
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll