Quote (Charge @ Feb 10 2012 07:48pm)
jeg er sgu ligeglad om det er vinter eller sommer, jeg har varme uanset hvad ^^
i piver lidt for meget syntes jeg, i må bare tage lidt mere tøj på siden i fryser i den dejlige kolde :b
I skulle prøve være tømrer og arbejde udenfor fra 07:00 til 15:30

haha, lad der nu bare blive sommer..!

jeg går ude fra 6:30 til 15:30

Er igang med murer uddannelsen

Og shiiit, det ville glæde mig med noget sommer og sol!
