d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp Møde
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 04:59am
Nu er vinterFerien over de fleste af os, tænkte jeg bare på om det ikke kunne være super hyggeligt at finde sammen og holde noget spisning/eventuel hygge.

Personligt har jeg mødt: Gnawzer, Crazysmoker92 Og Kaner.

alle møderne har været super hyggelige. og syntes det kunne være fedt at mødes og snakke med resten af jer, for ligesom at tage jsp videre til at kunne have "virkelige" forhold til hinanden, og på den måde også ligesom styrke sammenholdet imellem os.

nogen der har nogen ideér til det. eventuelt nogen som er firske på ideén? :)

vi Kunne spise på mit arbejde der har en ret central position i københavn (Christianshavn) hvor man kunne få nogen semi billige sandwiches og så smutte et sted hen og bare hygge eller noget. indtil videre har jeg kun haft positive oplevelser med folk fra jsp. så kan ikke forestille mig andet :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 9 2012 05:01am
Definer centralt når nogle her på det danske board kommer fra Fyn, Jylland og Bornholm. Men ellers en hyggelig idé, trods jeg er i Prag. :unsure:

This post was edited by GnaWz on Feb 9 2012 05:02am
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 05:04am
Quote (GnaWz @ 9 Feb 2012 12:01)
Definer centralt når nogle her på det danske board kommer fra Fyn, Jylland og Bornholm.  Men ellers en hyggelig idé, trods jeg er i Prag.  :unsure:


Tænkte sådan nogenlunde Centralt i forhold til at københavns "midte" er hovedbanegården / nørreport :)

Tag hjem fra prag ._.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 9 2012 05:18am
Quote
Personligt har jeg mødt: Gnawzer, Crazysmoker92 Og Kaner.


:cry: Det har jeg ikke fået noget af vide som.
Jalousi !!
Men desværre kommer jeg ikke helt til KBH :(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 9 2012 05:19am
Quote (ZwiX @ 9 Feb 2012 12:18)
:cry: Det har jeg ikke fået noget af vide som.
Jalousi !!
Men desværre kommer jeg ikke helt til KBH :(


Det var også ret spontant da jeg mødte Alex :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 9 2012 05:33am
Quote (ZwiX @ Feb 9 2012 12:18pm)
:cry: Det har jeg ikke fået noget af vide som.
Jalousi !!
Men desværre kommer jeg ikke helt til KBH :(

Hvor ligger din lejlighed helt præcist?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 9 2012 06:32am
Quote (GnaWz @ 9 Feb 2012 12:33)
Hvor ligger din lejlighed helt præcist?


Ikast midtjylland :) ?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Feb 9 2012 06:34am
Mit hus i Vestjylland, eller mit sommerhus på Sjælland :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 9 2012 06:44am
Kom da til vestsjælland -.-'

This post was edited by berens on Feb 9 2012 06:44am
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 07:12am
Quote (berens @ 9 Feb 2012 13:44)
Kom da til vestsjælland -.-'


jaaae

må vi se på :D

en tur til storbyen for jer jydere og vestsjællændere kunne nok være godt :D
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll