d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 01:49am
Så er det sku' snart blevet tid til vinterferie!
Det kunne da være spændende at høre hvad folk skal bruge deres tid på. :)

- Jeg skal selv på druktur til Prag fra søndag til fredag. Kryds fingre for at jeg ikke falder i søvn udenfor. :angel:

Jer?..
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 7 2012 01:57am
først skal jeg overbevise min ven om hvor whack det er at tage i sommerhus i vinter ferien.

hvis det lykkedes, så skal vi game og drikke.
ellers blive det til minimalt druk. og max gaming.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 7 2012 01:58am
Omkrig 5 opgaver jeg ikk har fået lavet...

Men gl i Prag er det med dit gym?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 01:59am
Quote (IAcid @ Feb 7 2012 08:58am)
Omkrig 5 opgaver jeg ikk har fået lavet...

Men gl i Prag er det med dit gym?

Yeah 3.g ;)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 7 2012 04:49am
Glæd dig prag. Super fed by! Været der 2 gange og vil gerne der over igen.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 7 2012 05:03am
Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 08:49)
Så er det sku' snart blevet tid til vinterferie!
Det kunne da være spændende at høre hvad folk skal bruge deres tid på. :)

- Jeg skal selv på druktur til Prag fra søndag til fredag. Kryds fingre for at jeg ikke falder i søvn udenfor.  :angel:

Jer?..


Vinterferie? Hvad er det?
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 7 2012 05:08am
Quote (Grandebedte @ 7 Feb 2012 13:03)
Vinterferie? Hvad er det?


tænkte faktisk på det samme...
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Feb 7 2012 05:08am
Quote (GnaWz @ Feb 7 2012 09:59am)
Yeah 3.g ;)


er du fra GG? :P
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 7 2012 05:16am
Quote (alexaccount @ 7 Feb 2012 12:08)
tænkte faktisk på det samme...


Det er kun de unge der har ferie. :(
Jeg vil bare ud og rejse. :(

This post was edited by Grandebedte on Feb 7 2012 05:16am
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 7 2012 05:52am
Bruge tid med kæresten, besøge min mor og stedfar :)
Er vist mine eneste umiddelbare planer. Udover at det selvfølgelig bliver til lidt gaming ;)
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll