d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kunne Bare Ikke Holde Mig Væk!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 02:30pm
Hej drenge (og piger???)

Jeg har spillet Diablo så lang tid som jeg kan huske, og det har altid været sådan lidt on/off med hensyn til pauser osv. Nu er jeg så endelig startet igen, igen, igen, og vil derfor høre, om der er nogle der er friske på at spille lidt med mig? (NL - har stadig et par chars der ikke er expired)

Det sociale i Diablo har altid været det, der har fået mig til at blive ved med at spille, og da der er ingen af mine venner der spiller mere, er jeg bange for at blive for ensom :unsure:

Hvis der ikke er bare én, så betragt denne topic som et 'HEJ, JEG ER NU ENDELIG VENDT TILBAGE, FRYGT MIG!!!'-topic.


Mvh
Knudsen!

This post was edited by Knudsen on Feb 2 2012 02:31pm
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 02:37pm
Skal lige siges at I kan whispe mig på *kvkn, hvis I er klar ;-)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 2 2012 02:58pm
<--

*EPLC
*Racical-Ed

edit:
WB!

This post was edited by LOLouis on Feb 2 2012 02:58pm
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Feb 2 2012 03:13pm
Hvis du er glad for baalruns, så kan jeg anbefale dig at hoppe ind i denne channel: op BHSC-Baal

Der er en masse som laver legit baalruns og ellers bare chiller. :)
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 03:41pm
Super, tak! :)
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Feb 2 2012 03:52pm
har en del accs, men bruger hovedsagelig 'Chu25' og 'Chu.'

men hvad er du mest til? pvp?
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 03:59pm
Quote (chu25 @ 2 Feb 2012 23:52)
har en del accs, men bruger hovedsagelig 'Chu25' og 'Chu.'

men hvad er du mest til? pvp?


Yeah, elsker pvp :-)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:10pm
Quote (Knudsen @ 2 Feb 2012 21:30)
Hej drenge (og piger???)

Jeg har spillet Diablo så lang tid som jeg kan huske, og det har altid været sådan lidt on/off med hensyn til pauser osv. Nu er jeg så endelig startet igen, igen, igen, og vil derfor høre, om der er nogle der er friske på at spille lidt med mig? (NL - har stadig et par chars der ikke er expired)

Det sociale i Diablo har altid været det, der har fået mig til at blive ved med at spille, og da der er ingen af mine venner der spiller mere, er jeg bange for at blive for ensom  :unsure:

Hvis der ikke er bare én, så betragt denne topic som et 'HEJ, JEG ER NU ENDELIG VENDT TILBAGE, FRYGT MIG!!!'-topic.


Mvh
Knudsen!


Hey mester hvis jeg forstår det korrekt mangler du så en og spille med eller hvordan for jeg. Holder også et par pauser og begynder igen
og det kunne være fedt og spille med en istedet for at være ensom mine venner gider hellere ikke mere det kun mig og en anden ven.
Der stadig spiller men du skriver bare hvis det lyster :)
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 05:15pm
Quote (Juegos @ 3 Feb 2012 01:10)
Hey mester hvis jeg forstår det korrekt mangler du så en og spille med eller hvordan for jeg. Holder også et par pauser og begynder igen
og det kunne være fedt og spille med en istedet for at være ensom mine venner gider hellere ikke mere det kun mig og en anden ven.
Der stadig spiller men du skriver bare hvis det lyster :)


Lyder super! Nu går jeg så i seng, men jeg er klar imorgen! :-)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:28pm
Quote (Knudsen @ 3 Feb 2012 00:15)
Lyder super! Nu går jeg så i seng, men jeg er klar imorgen! :-)


samme her men skal nok til fest imorgen men søndag og fremover i alle hverdage og nogen gange weekender er jeg på :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll