Quote (Knudsen @ 2 Feb 2012 21:30)
Hej drenge (og piger???)
Jeg har spillet Diablo så lang tid som jeg kan huske, og det har altid været sådan lidt on/off med hensyn til pauser osv. Nu er jeg så endelig startet
igen, igen, igen, og vil derfor høre, om der er nogle der er friske på at spille lidt med mig? (NL - har stadig et par chars der ikke er expired)
Det sociale i Diablo har altid været det, der har fået mig til at blive ved med at spille, og da der er ingen af mine venner der spiller mere, er jeg bange for at blive for ensom
Hvis der ikke er bare én, så betragt denne topic som et 'HEJ, JEG ER NU ENDELIG VENDT TILBAGE, FRYGT MIG!!!'-topic.
Mvh
Knudsen!
Hey mester hvis jeg forstår det korrekt mangler du så en og spille med eller hvordan for jeg. Holder også et par pauser og begynder igen
og det kunne være fedt og spille med en istedet for at være ensom mine venner gider hellere ikke mere det kun mig og en anden ven.
Der stadig spiller men du skriver bare hvis det lyster
