d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rørende Historie
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 08:26am
Synes selv den her historie var rørende, har selv været under tøflen i WoW.
Har selv haft 90% af de ting han nævner i starten for at sætte det i perspektiv.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 1 2012 08:38am
Quote (GnaWz @ Feb 1 2012 04:26pm)
Synes selv den her historie var rørende, har selv været under tøflen i WoW.
Har selv haft 90% af de ting han nævner i starten for at sætte det i perspektiv.
http://www.youtube.com/watch?v=jrKjNwejhfg


Ehm Trollin? pls :bouncy:
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Feb 1 2012 08:39am
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 16:26)
Synes selv den her historie var rørende, har selv været under tøflen i WoW.
Har selv haft 90% af de ting han nævner i starten for at sætte det i perspektiv.
http://www.youtube.com/watch?v=jrKjNwejhfg


Sygt lavet :o !!
Og ja jeg fik da lidt gåsehud, for man kan sku godt relatere til nogle af tingene ^^
Bare en skam, sådan en kendt, god char, skal samle støv, det gør min egen også, end of an era på gode spillere, er altid sørgelige :(

Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 08:48am
Quote (Vinum @ Feb 1 2012 03:38pm)
Ehm Trollin? pls  :bouncy:

?
Quote (KongenTobi @ Feb 1 2012 03:39pm)
Sygt lavet :o !!
Og ja jeg fik da lidt gåsehud, for man kan sku godt relatere til nogle af tingene ^^
Bare en skam, sådan en kendt, god char, skal samle støv, det gør min egen også, end of an era på gode spillere, er altid sørgelige :(

Yeah!
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 08:55am
det er godt klaret af ham og stoppe.
du er også selv helt stoppet med WoW, eller?
spil altid kun for sjovt, og aldrig seriøst.
ellers ender det sådan der ^^
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 08:59am
Quote (LazyDazy @ Feb 1 2012 03:55pm)
det er godt klaret af ham og stoppe.
du er også selv helt stoppet med WoW, eller?
spil altid kun for sjovt, og aldrig seriøst.
ellers ender det sådan der ^^

Det gjorde det for en periode for mig, ja.
Jeg er stoppet helt med spillet og vil aldrig tilbage til det. :)
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 1 2012 09:18am
Faktisk ret fed film :-)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Feb 1 2012 09:38am
Nice lavet, dog langt fra rørende ^^
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 09:47am
Quote (berens @ Feb 1 2012 04:38pm)
Nice lavet, dog langt fra rørende ^^

Så har du ikke spillet nok WoW ;)
Retired Moderator
Posts: 23,300
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,470.00
Trader: Trusted
Feb 1 2012 09:54am
Spillet der "stjal" et år af mit liv. Var så dejligt den dag jeg stoppede, og ikke længere skulle spise på bestemte tidspunkter, for at kunne være med i raids eller lignende.
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll