Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 16:26)
Synes selv den her historie var rørende, har selv været under tøflen i WoW.
Har selv haft 90% af de ting han nævner i starten for at sætte det i perspektiv.
http://www.youtube.com/watch?v=jrKjNwejhfgSygt lavet

!!
Og ja jeg fik da lidt gåsehud, for man kan sku godt relatere til nogle af tingene ^^
Bare en skam, sådan en kendt, god char, skal samle støv, det gør min egen også, end of an era på gode spillere, er altid sørgelige
