d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Just Had To Share !
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 1 2012 05:44am
Så skal jeg sku flytte fra papkassen i dag :) !
Skal godt nok først ud og købe møbler osv imorgen.

Hvis nogle evt har set et fedt tilbud på nogle læderlook møbler til 2000-3500 kroner så smid et link :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 1 2012 05:45am
Fedt! :-) Held og lykke med det hele.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 05:45am
Skal du ikke have solgt papkassen?
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 1 2012 05:45am
Nice! :-D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 1 2012 05:49am
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 12:45)
Skal du ikke have solgt papkassen?


Hah' den er jo solgt, nu er der også penge til en computer.
Venter bare på 7970 asus directcu ii eller msi frozr iii kommer ud.

- tak andreas og JVL :)
Member
Posts: 1,193
Joined: Jul 22 2007
Gold: 9.21
Feb 1 2012 05:57am
=)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 05:59am
Quote (ZwiX @ Feb 1 2012 12:49pm)
Hah' den er jo solgt, nu er der også penge til en computer.
Venter bare på 7970 asus directcu ii eller msi frozr iii kommer ud.

- tak andreas og JVL :)

Du burde vente på 700-serien fra nVidia ;) De har opgivet 600-serien for at overgå AMD igen om et par måneder.

e.
AMD har også opgivet at lave CPU'er i fremtiden siden det store tab de havde sidste år - pga. af Sandy Bridgen.

This post was edited by GnaWz on Feb 1 2012 05:59am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 1 2012 06:07am
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 12:59)
Du burde vente på 700-serien fra nVidia ;) De har opgivet 600-serien for at overgå AMD igen om et par måneder.

e.
AMD har også opgivet at lave CPU'er i fremtiden siden det store tab de havde sidste år - pga. af Sandy Bridgen.


Gider ikke vente så mange måneder.
AMD it is :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Feb 1 2012 06:11am
Har jeg allerede spotted på facebook for et par dage siden? ^^

Grats alligevel ;)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 1 2012 06:13am
Congratz
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll