d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Jeg Den Eneste Som Er Sådan Af Og Til? :d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Jan 26 2012 07:03am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 26 2012 07:17am
At dømme ud fra alle de rasende mennesker der spiller det spil, så nej.

This post was edited by Whyred on Jan 26 2012 07:17am
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 26 2012 07:24am
Quote (Whyred @ Jan 26 2012 02:17pm)
At dømme ud fra alle de rasende mennesker der spiller det spil, så nej.

Jeg har selv engang smadret et Steel Series keyboard i vrede :D Slog hårdt ned i det.

Pfff.. Rigtige gaming keyboards burde gøres resistente over for slag og lignende.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 07:50am
Quote (GnaWz @ Jan 26 2012 01:24pm)
Jeg har selv engang smadret et Steel Series keyboard i vrede :D Slog hårdt ned i det.

Pfff.. Rigtige gaming keyboards burde gøres resistente over for slag og lignende.


Den dag de opfinder en bærbar af mursten så ligger jeg gerne i kø for at få en..
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 27 2012 02:49am
Quote (MrLennon @ 26 Jan 2012 14:50)
Den dag de opfinder en bærbar af mursten så ligger jeg gerne i kø for at få en..


voucher hårdt
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 27 2012 03:21am
er ikke prøvet blevet ownet så hårdt før.. Kan dog godt komme på i det røde felt af og til :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 27 2012 04:56am
min bærbar gik i stykker efter et spil cs....
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Jan 27 2012 06:27am
Quote (GnaWz @ Jan 26 2012 03:24pm)
Jeg har selv engang smadret et Steel Series keyboard i vrede :D Slog hårdt ned i det.

Pfff.. Rigtige gaming keyboards burde gøres resistente over for slag og lignende.



haha, de ved jo at de fleste gamere er nogle Ragere, inkl migselv, det er sikkert med vilje lortet går i stykker så man kan købe et nyt

har et fra logitech og det kan godt nok tage nogle tæsk.. har en del gange gevet det nogle på gummerne og alt virker stadig, er os pænt overrasked over min mus/icemat, er nogle gange "kommet til" at tabe at musen pænt hårdt ned i, det rasler lidt inde i musen men den virker stadig, icemat har ik fået det mindste skramme

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 27 2012 07:21am
Aldrig smadret noget, men bliver hurtigt træt af et spil nogen gang og så rage quiter jeg :)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jan 27 2012 07:24am
Quote (TheAngel @ Jan 27 2012 03:21pm)
Aldrig smadret noget, men bliver hurtigt træt af et spil nogen gang og så rage quiter jeg :)

Samme her! Jeg har to gange i mit lidt(ca.) banket i tastaturet én gang, fordi jeg var utilfreds med mit eget spil :)
Det der med at blive sur over et spil. Nah.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll