d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have Piger
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jan 26 2012 05:20am
Så har jeg lige været til kønsscanning med kæresten..
Vi skal have piger, de har vokset rigtig flot, er større end gennemsnit og har et rigtig godt hjerte banken..
Så mine første børn bliver enæggede tvillinge piger.. Glæder mig, hun har termin 3/7..
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 26 2012 05:27am
Quote (JelleDK @ 26 Jan 2012 12:20)
Så har jeg lige været til kønsscanning med kæresten..
Vi skal have piger, de har vokset rigtig flot, er større end gennemsnit og har et rigtig godt hjerte banken..
Så mine første børn bliver enæggede tvillinge piger.. Glæder mig, hun har termin 3/7..


kæmpe tillykke herfra :D
Member
Posts: 3,598
Joined: Apr 5 2006
Gold: 27,269.40
Jan 26 2012 05:29am
Stort tillykke med det ! :D
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jan 26 2012 05:53am
tillykke med det! Det lyder til at du får nogle stærke og sunde piger :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 26 2012 05:57am
Quote (JelleDK @ Jan 26 2012 12:20pm)
Så har jeg lige været til kønsscanning med kæresten..
Vi skal have piger, de har vokset rigtig flot, er større end gennemsnit og har et rigtig godt hjerte banken..
Så mine første børn bliver enæggede tvillinge piger.. Glæder mig, hun har termin 3/7..


Et stort tillykke til dig og din kæreste :) det bliver et stort øjeblik når du står og ser på pigerne for første gang
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Jan 26 2012 06:01am
Tillykke dude! :thumbsup:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 26 2012 06:05am
Tillykke man! :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 26 2012 06:15am
Lyder nice! :) Tillykke!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 26 2012 06:52am
Tillykke med det, det bliver det bedste du vil opleve uden tvivl.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 26 2012 06:59am
Quote (Whyred @ Jan 26 2012 02:52pm)
Tillykke med det, det bliver det bedste du vil opleve uden tvivl.


Det bliver også hårdt :p
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll