så siger kæresten at hun måske er gravid, men at hun først kan tage testen om en uge.
hvorfor skal jeg vide sådan noget nu stresser jeg jo helt extremt den næste uge...
oh SH*T
håber fandme ikke der er noget, men igen det var vel også meget godt. jeg pakker mig fandme ind nu..
skriver det her. fordi jeg ligesom godt kunne bruge nogen råd til hvordan man holder stressen ud.
eventuelt muligheder af fjernelse mens det stadig er i maven, har hørt noget om en fortrydelses pille men harikke fået læst op på det.
og så sys jeg i sku vide det
This post was edited by peanutboobs on Jan 25 2012 04:08pm