d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Mus
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Jan 20 2012 06:56am
Tabte min mus på gulvet i går, og nu dur venstreklik ikke rigtig mere (den er også et par år gammel) så jeg vil investere i en ny.

Den jeg har er en logitech performance mx.

Den skal kunne bruges til gaming, og være trådløs. Ved godt at dem med ledninger nok er bedst, men bryder mig ikke om det.

Hvilke har i/kender nogle som har og synes den er god?

prisleje: 0-1000,- dkk.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 20 2012 07:20am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 20 2012 07:28am
Quote (JVL @ Jan 20 2012 03:20pm)
http://media1.my.88db.com/my_UploadFiles/2007/10/29/6D94921E-1585-475D-AD7B-1143F78EA970.jpg


Er det ikke med kabel? ^^
Der findes en Razer mus, dunno witch, med kable og trådløst, så du selv kan vælge hvad du vil bruge :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 20 2012 07:33am
Quote (TheAngel @ 20 Jan 2012 14:28)
Er det ikke med kabel? ^^
Der findes en Razer mus, dunno witch, med kable og trådløst, så du selv kan vælge hvad du vil bruge :)


imo razor er ok men er mest til alienware selvom folk mener det er opreklameret sys jeg dog det er det bedste tror dog ikke de har nogen trådløse :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 20 2012 07:35am
Quote (TheAngel @ Jan 20 2012 02:28pm)
Er det ikke med kabel? ^^
Der findes en Razer mus, dunno witch, med kable og trådløst, så du selv kan vælge hvad du vil bruge :)


Håber ikke du snakker om den lidt lille mus. Nøj hvor er den ringe! :)

Quote (peanutboobs @ Jan 20 2012 02:33pm)
imo razor er ok men er mest til alienware selvom folk mener det er opreklameret sys jeg dog det er det bedste tror dog ikke de har nogen trådløse :)


Alienware = betale for mærket ^_^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 20 2012 07:55am
Kan anbefale Razer Mamba den er Hybrid, så du kan både køre den i trådløs og med ledning.
Så du kan stadig bruge den mens den lader.

Har brugt den et års tid og har aldrig haft problemer med den. Plus alt for lækkert design!

For Gamers. By Gamers.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 20 2012 08:02am
Razer Imperator her. Har haft Mamba og Logitech G5.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 20 2012 08:03am
Quote (TheAngel @ Jan 20 2012 02:28pm)
Er det ikke med kabel? ^^
Der findes en Razer mus, dunno witch, med kable og trådløst, så du selv kan vælge hvad du vil bruge :)



Jo, men den er møglækker så måtte altså anbefale :-)
Member
Posts: 134
Joined: Jan 20 2012
Gold: 0.00
Jan 20 2012 11:49am
det er godt nok ledning på men check Razer naga :)

vold fed mus :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 20 2012 11:54am
logitech g5.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll