d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > HjÆlp Iphone NØrder
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 18 2012 11:28am
Hey drenge, min kammerat har denne iphone der siger den skal sluttes til itunes når man starter den. Når jeg så slutter den til itunes skal den gendannes, og jeg gendanner den selvfølgelig og derefter vil den gendannes igen.. og sådan bliver det bare ved.

HJÆLP!
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2012 11:29am
Har du fået den forsikret via Apple? I så fald burde du sende den ind til dem.
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 18 2012 11:33am
Quote (GnaWz @ Jan 18 2012 06:29pm)
Har du fået den forsikret via Apple? I så fald burde du sende den ind til dem.


nej desværre, den er købt over nettet så har ikke engang en kvittering :/
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 18 2012 11:47am
Hmm. prøv nogle af de store apple forums. Det ved nok lidt mere.
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 18 2012 12:15pm
den siger: iphone kunne ikke gendannes der opstod en ukendt fejl 1
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:24pm
Hvis ikke din kammerat har den nyeste version af iTunes. Så kan fejlen godt forekomme her.

Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 18 2012 12:29pm
Quote (nito5240 @ Jan 18 2012 07:24pm)
Hvis ikke din kammerat har den nyeste version af iTunes. Så kan fejlen godt forekomme her.


har lige downloadet det i dag direkte fra deres hjemmeside så det skulle gerne være den nyeste verision der er lagt ind på computeren
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:30pm
Quote (SheepDog @ Jan 18 2012 08:29pm)
har lige downloadet det i dag direkte fra deres hjemmeside så det skulle gerne være den nyeste verision der er lagt ind på computeren


Er det sådan, at han ikke kan komme videre, fordi den mangler sin gendannelse?

This post was edited by nito5240 on Jan 18 2012 12:32pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 18 2012 12:35pm
Quote (SheepDog @ 18 Jan 2012 18:28)
Hey drenge, min kammerat har denne iphone der siger den skal sluttes til itunes når man starter den. Når jeg så slutter den til itunes skal den gendannes, og jeg gendanner den selvfølgelig og derefter vil den gendannes igen.. og sådan bliver det bare ved.

HJÆLP!


Har du lavet noget specielt med den, før du fik besked om, at den skulle gendannes?
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 18 2012 12:37pm
Quote (nito5240 @ Jan 18 2012 07:30pm)
Er det sådan, at han ikke kan komme videre, fordi den mangler sin gendannelse?


ja, og så når jeg gendanner den kommer der en fejl: iphone kunne ikke gendannes der opstod en ukendt fejl 1


Quote (Grandebedte @ Jan 18 2012 07:35pm)
Har du lavet noget specielt med den, før du fik besked om, at den skulle gendannes?


Det tror jeg ikke :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll