Har ikke haft problemer med varme med Fujitsu Siemens, Samsung og HP. Og min pc er tændt storstset 24/7 lol.
Eneste problem jeg har haft var en Zepto for et par år siden, men dengang var bærbars heller ikke så gode til at "game" på, men købte kun en Zepto fordi de var stortset de eneste udbydere med decent grafikkort i bærbar dengang

Nu er alle bærbare efterhånden nogenlunde

Hvad med at give et link på en bærbar du har luret på? Så kan vi evt. give nogen comments!
Ps. kan bl.a. anbefale at du køber en bærbar i elgigagenten og køber en forsikring med, som dækker alt fra at du taber computeren til at du spilder cola i den. De reparere den eller også giver de dig en ny svarende til den pc du har haft (hvilket altid vil være bedre da tiderne jo ændre sig), så er spørgsmålet bare hvordan din moralske holdninger er omkring det

*dryp* dryp*