d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have Ny Bærbar
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jan 18 2012 09:19am
Skal op med min gamle her for 3. gang (samme fejl) og havde tænkt mig at kræve pengene tilbage eller i det mindste omlevering. Nuværende computer er HP og den bliver så afsindig varm at jeg ikke tør at købe en ny HP. Da jeg altid har haft HP er jeg så lidt i tvivl om hvilken computer (mærke) jeg i stedet skal gå efter.

Min gamle computer koster 6,7K og det skal helst være i denne prisklasse.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 18 2012 09:49am
Hvad ønsker du at bruge den til? :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 09:50am
Køb en asus.. Det bedste laptop-mærke lige i øjeblikket.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2012 09:52am
Quote (Gerner @ Jan 18 2012 04:50pm)
Køb en asus.. Det bedste laptop-mærke lige i øjeblikket.

Jeg er enig. Hold dig fra HP de har været lort de sidste 5 år. xD
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 11:58am
Quote (GnaWz @ Jan 18 2012 04:52pm)
Jeg er enig. Hold dig fra HP de har været lort de sidste 5 år. xD


Sidder selv med en HP fra deres dårligste serie EVER!! Som allerede har oplevet op til flere "Shut-downs" pga. varme..

Det her er den dårligste serie fra dem..

Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:04pm
Quote (Gerner @ Jan 18 2012 06:58pm)
Sidder selv med en HP fra deres dårligste serie EVER!! Som allerede har oplevet op til flere "Shut-downs" pga. varme..

Det her er den dårligste serie fra dem..
http://www.compu-vision.me/imagess/766706dv7.jpg

Min ven fortryder også sit nye HP køb. De er bygget af helvede til og har alt for små heat pipes til at exhauste varmt luft, derfor bliver luften inden i dem.
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:25pm
Har ikke haft problemer med varme med Fujitsu Siemens, Samsung og HP. Og min pc er tændt storstset 24/7 lol.

Eneste problem jeg har haft var en Zepto for et par år siden, men dengang var bærbars heller ikke så gode til at "game" på, men købte kun en Zepto fordi de var stortset de eneste udbydere med decent grafikkort i bærbar dengang :)
Nu er alle bærbare efterhånden nogenlunde :)

Hvad med at give et link på en bærbar du har luret på? Så kan vi evt. give nogen comments!

Ps. kan bl.a. anbefale at du køber en bærbar i elgigagenten og køber en forsikring med, som dækker alt fra at du taber computeren til at du spilder cola i den. De reparere den eller også giver de dig en ny svarende til den pc du har haft (hvilket altid vil være bedre da tiderne jo ændre sig), så er spørgsmålet bare hvordan din moralske holdninger er omkring det ;) *dryp* dryp*
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jan 19 2012 03:39am
Haha, skal ikke have forsikring med
Men jeg er også selv ærgerlig over denne HP. Er virkelig skuffet over varmen osv. Måske forlanger ELgiganten omlevering som skal ske indenfor deres produktsortiment og de forhandler ikke ASUS af hvad jeg kan se på netttet www.elgiganten.dk


E: Computeren skal ku' spille spil som CS 1,6 og FM2012

This post was edited by Sunshines on Jan 19 2012 03:40am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 19 2012 04:19am


Jeg har denne HP DM3

og den spiller bare :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 19 2012 11:14am
Quote (Gerner @ Jan 18 2012 06:58pm)
Sidder selv med en HP fra deres dårligste serie EVER!! Som allerede har oplevet op til flere "Shut-downs" pga. varme..

Det her er den dårligste serie fra dem..
http://www.compu-vision.me/imagess/766706dv7.jpg



Lige præcis, sidder med den samme model... holdkæft det er det værste lort.. det burde ikke være lovligt at sælge dem. Hold dig langt væk fra HP computere.

This post was edited by JVL on Jan 19 2012 11:19am
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll