d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Jeg Har Købt En Ssd
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 15 2012 04:46pm
der fulgte ikke ledninger med

fml
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 15 2012 05:00pm
standard

btw kommer du ikek snart ned på bluehouse ??
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 15 2012 05:47pm
Quote (peanutboobs @ Jan 15 2012 11:00pm)
standard

btw kommer du ikek snart ned på bluehouse ??


måske :D

du skylder mig i øvigt fg,

This post was edited by crazysmoker92 on Jan 15 2012 06:14pm
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 16 2012 12:24am
Quote (crazysmoker92 @ Jan 15 2012 11:46pm)
der fulgte ikke ledninger med

fml

FYI: Der følger aldrig ledninger med til harddisks eller SSDs. Du har rigeligt med kabler hvis du stadig har alle kablerne fra motherboardet.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 03:39am
Quote (GnaWz @ Jan 16 2012 06:24am)
FYI: Der følger aldrig ledninger med til harddisks eller SSDs. Du har rigeligt med kabler hvis du stadig har alle kablerne fra motherboardet.


i dont, :(. jeg skal ofre 139 kr på et ledninge-kit.

fucking fed avatar btw :)

This post was edited by crazysmoker92 on Jan 16 2012 03:39am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 16 2012 04:18am
jeg har fik en i julegave, de er vilde :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 16 2012 05:20am
Quote (crazysmoker92 @ 16 Jan 2012 00:47)
måske :D

du skylder mig i øvigt fg,


gør jeg da i hvertfald ikke :O
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 16 2012 05:26am
Nice.
Hvad model ?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 16 2012 05:50am
Quote (crazysmoker92 @ Jan 16 2012 10:39am)
i dont, :(. jeg skal ofre 139 kr på et ledninge-kit.

fucking fed avatar btw :)

Tusind tak mate :D Altid dejligt med lidt feedback.
Ærgeligt at du ikke har kablerne :( Husk at køb Sata6 så du ikke bottlenecker din disk.
Overvejer selv at købe min 4. SSD :D
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 08:52am
Quote (GnaWz @ Jan 16 2012 11:50am)
Tusind tak mate :D Altid dejligt med lidt feedback.
Ærgeligt at du ikke har kablerne :( Husk at køb Sata6 så du ikke bottlenecker din disk.
Overvejer selv at købe min 4. SSD :D


er 3 ssd'er i raid ikke nok ? XD
Bottlenecker?.. fill me in bro :)

Quote (ZwiX @ Jan 16 2012 11:26am)
Nice.
Hvad model ?


den billigste xD det bare til OS + starcraft 2 :) så burde mit livestream kører meget mere smooth :P
mere præcist OCZ Vertex plus + 60gb (510kr)


Quote (peanutboobs @ Jan 16 2012 11:20am)
gør jeg da i hvertfald ikke :O

jo du gør! :D du tabte væde målet og du ville ikke betale før 1.
Jeg kan snildt få 5-6 vouches, glemmer du at du lavede bettet over skype? XD

- og så køber jeg den her mus den 1. :D

This post was edited by crazysmoker92 on Jan 16 2012 08:55am
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll