Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 23:10)
Jeg bliver sgu lige nød til at høre, hvad du synes er så facinerende ved en fixie. I mine øjne er det noget af de dummeste længe.
Var sådan set det samme jeg tænkte, indtil jeg prøvede det, og efter at havde trillet rundt med fastnav i et års tid kan jeg kun sige at det er fedt.
Man laver ikke i skid, og alligevel kører man stærkt som bare fanden.
Men hipster-create-jeg-er-fancy-og-se-min-cykel gøgl er sku for latterligt..
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 23:03)
tænkte om nogen kender en side i stil med chainreaction bare for fixie cykler
gerne indenfor eu
Track bike shop eller/og fixieking.dk er et godt sted at starte.
This post was edited by LOLouis on Jan 15 2012 03:32pm