d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Minecraft > Yep
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 11:44am
Jeg har lige lavet et topic i DF, men tænkte der måske var et par danskere som spillede det også? :)

*Minecraft, LOOOL!!!*
Ja jaa, i know, men spillet i sig selv er ganske hyggeligt at spille, så længe man ikke er alene ;)

Nogen der har en server som man kunne joine ind på? Ved at være længe siden jeg har spillet ^^
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 11:48am
Kender en som har egen server osv, men grafikken i spillet tiltaler mig bare slet ikke! xD

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 11:49am
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 07:48pm)
Kender en som har egen server osv, men grafikken i spillet tiltaler mig bare slet ikke! xD


Det ellers herre hyggeligt at spille ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 12 2012 11:51am
Jeg har virkelig prøvet at forstå hvad der er sjovt ved spillet men det er ikke lykkedes endnu ^^
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 11:53am
det med at du kan bygge hvad som helst nærmest osv tiltaler vel mange. Kan da godt være det er sjovt hvis man er nogle stykker sammen der spiller :) ..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 11:54am
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 07:53pm)
det med at du kan bygge hvad som helst nærmest osv tiltaler vel mange. Kan da godt være det er sjovt hvis man er nogle stykker sammen der spiller :) ..


Jeg er ikke så god til byggeri af huse og sådan :D
Men jeg er god til at bygge traps til mobs og så videre ^^

Quote (JVL @ Jan 12 2012 07:51pm)
Jeg har virkelig prøvet at forstå hvad der er sjovt ved spillet men det er ikke lykkedes endnu ^^


try harder!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 11:58am
Hmm. har ikke en server som er oppe at køre fast. men kan med min com kan jeg midlertidigt sætte en op. Men spiller nu mest single. Men er helt sikkert frisk på at starte en SMP med nogle andre.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 12:04pm
Quote (LOLouis @ Jan 12 2012 07:58pm)
Hmm. har ikke en server som er oppe at køre fast. men kan med min com kan jeg midlertidigt sætte en op. Men spiller nu mest single. Men er helt sikkert frisk på at starte en SMP med nogle andre.


Jeg er frisk :D
Dog ved jeg ikke hvad SMP betyder :unsure:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 12:08pm
Quote (TheAngel @ 12 Jan 2012 20:04)
Jeg er frisk :D
Dog ved jeg ikke hvad SMP betyder :unsure:


Survival Multiplayer
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 12:09pm
Quote (LOLouis @ Jan 12 2012 08:08pm)
Survival Multiplayer


Ahh :D
Jamen hvis vi kan finde et par stykker, så jeg frisk :)
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll