d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kidd
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 05:52am
Ved godt at det er dårligt stil og alt muligt. men har seriøst brug for at skaffe Cleglaws Tooth på eu nl.
Har ingen fgs og der findes ikke folk i dia som har den

Nogen som har den her?
Betaler gerne dia stuff eller sådan.
eu trade gav intet bud
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 12 2012 06:03am
Quote (LOLouis @ 12 Jan 2012 12:52)
Ved godt at det er dårligt stil og alt muligt. men har seriøst brug for at skaffe Cleglaws Tooth på eu nl.
Har ingen fgs og der findes ikke folk i dia som har den

Nogen som har den her?
Betaler gerne dia stuff eller sådan.
eu trade gav intet bud


lav en bane i d2 der er nok nogle noobs der har den
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 06:05am
hvorfor spiller folk stadigt d2.. xD
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 06:21am
Quote (IAcid @ 12 Jan 2012 14:03)
lav en bane i d2 der er nok nogle noobs der har den


Nope. Ingen har den.
:D

Man spiler d2 fordi 1.g er kedeligt. og man skal lave et eller andet i alle timerne. Så hvorfor ikke dia
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 06:27am
Lav requests når du er så god til gfx og tjen penge til d3 eller gw2 kommer :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 12 2012 06:28am
Quote (LOLouis @ 12 Jan 2012 13:21)
Nope. Ingen har den.
:D

Man spiler d2 fordi 1.g er kedeligt. og man skal lave et eller andet i alle timerne. Så hvorfor ikke dia


vent til du kommer i 2g så er man så småt træt af at spille d2 fra 8 - 16 man - fre :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 06:32am
Quote (IAcid @ 12 Jan 2012 14:28)
vent til du kommer i 2g så er man så småt træt af at spille d2 fra 8 - 16 man - fre :D

Tjaa. For også gamet en del andet. Men lld bliver aldrig kedeligt.
Quote (LazyDazy @ 12 Jan 2012 14:27)
Lav requests når du er så god til gfx og tjen penge til d3 eller gw2 kommer :D


Orker jeg ikke. Og ikke lige min stil + at d3.. meh
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 12 2012 07:46am
jeg mener jeg har den et sted
/e jeps fandt den

This post was edited by A4L on Jan 12 2012 07:47am
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Jan 12 2012 07:57am
har hele settet
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 12 2012 08:16am
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 01:05pm)
hvorfor spiller folk stadigt d2.. xD


Hvorfor spiller folk guild wars?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll