☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Nawzer Get On My Lvl
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 581
Replies: 25
Track Topic
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#1
Jan 6 2012 06:31am
u jelly noob?
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#2
Jan 6 2012 06:32am
Kan vel ikke være så svært at få 39 kills?
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#3
Jan 6 2012 06:33am
Quote (TheAngel @ 6 Jan 2012 13:32)
Kan vel ikke være så svært at få 39 kills?
med 2 deaths
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#4
Jan 6 2012 06:34am
Quote (peanutboobs @ Jan 6 2012 02:33pm)
med 2 deaths
deaths er vel ligemeget?
Vil da hellere have Gnawz score
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#5
Jan 6 2012 06:35am
Quote (TheAngel @ 6 Jan 2012 13:34)
deaths er vel ligemeget?
Vil da hellere have Gnawz score
pft hans score er nubzor 1337 score
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#6
Jan 6 2012 06:36am
Quote (peanutboobs @ Jan 6 2012 02:35pm)
pft hans score er nubzor 1337 score
og din er kun 1237
sorry
berens
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,308.91
#7
Jan 6 2012 06:43am
Quote (TheAngel @ Jan 6 2012 01:34pm)
deaths er vel ligemeget?
Vil da hellere have Gnawz score
Du har slet ikke forstand på det
Peanuts er helt sikkert langt sejere. Jeg hader selv at være død mange gange -.-'
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#8
Jan 6 2012 06:47am
Quote (berens @ Jan 6 2012 02:43pm)
Du har slet ikke forstand på det
Peanuts er helt sikkert langt sejere. Jeg hader selv at være død mange gange -.-'
Gu faen har jeg da ikke forstand på det
Jeg ejer ikke engang spillet
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#9
Jan 6 2012 06:48am
Quote (berens @ 6 Jan 2012 13:43)
Du har slet ikke forstand på det
Peanuts er helt sikkert langt sejere. Jeg hader selv at være død mange gange -.-'
gnawzer er bare uber noob og angel burde spille d2
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#10
Jan 6 2012 06:48am
Quote (peanutboobs @ Jan 6 2012 02:48pm)
gnawzer er bare uber noob og angel burde spille d2
100% sikkert at jeg ikke skal spille d2
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact