d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nawzer Get On My Lvl
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 6 2012 06:31am


u jelly noob?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:32am
Kan vel ikke være så svært at få 39 kills?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 6 2012 06:33am
Quote (TheAngel @ 6 Jan 2012 13:32)
Kan vel ikke være så svært at få 39 kills?


med 2 deaths :mellow:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:34am
Quote (peanutboobs @ Jan 6 2012 02:33pm)
med 2 deaths :mellow:


deaths er vel ligemeget?
Vil da hellere have Gnawz score :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 6 2012 06:35am
Quote (TheAngel @ 6 Jan 2012 13:34)
deaths er vel ligemeget?
Vil da hellere have Gnawz score :)


pft hans score er nubzor 1337 score
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:36am
Quote (peanutboobs @ Jan 6 2012 02:35pm)
pft hans score er nubzor 1337 score


og din er kun 1237 ;) sorry
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 06:43am
Quote (TheAngel @ Jan 6 2012 01:34pm)
deaths er vel ligemeget?
Vil da hellere have Gnawz score :)


Du har slet ikke forstand på det ;)
Peanuts er helt sikkert langt sejere. Jeg hader selv at være død mange gange -.-'
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:47am
Quote (berens @ Jan 6 2012 02:43pm)
Du har slet ikke forstand på det ;)
Peanuts er helt sikkert langt sejere. Jeg hader selv at være død mange gange -.-'


Gu faen har jeg da ikke forstand på det :rofl:

Jeg ejer ikke engang spillet :p
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 6 2012 06:48am
Quote (berens @ 6 Jan 2012 13:43)
Du har slet ikke forstand på det ;)
Peanuts er helt sikkert langt sejere. Jeg hader selv at være død mange gange -.-'


gnawzer er bare uber noob og angel burde spille d2 ;)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:48am
Quote (peanutboobs @ Jan 6 2012 02:48pm)
gnawzer er bare uber noob og angel burde spille d2 ;)


100% sikkert at jeg ikke skal spille d2 -_-
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll