d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Folkens
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 4 2012 05:38pm
Hvad går i og laver? :-)
Jeg har lige fået mit account tilbage, så ville bare lige høre hvad der skete heromkring.
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Jan 4 2012 05:44pm
Velkommen tilbage Andreas.

Jeg er lige begyndt på nyt arbejde her i mandags. Laver du noget spændende? :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 4 2012 06:13pm
velkommen tilbage :)
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 4 2012 06:28pm
Velkommen tilbage.
Kan nu ikke li' dit nye tag.
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 5 2012 01:19am
Quote (Sirax @ Jan 4 2012 11:44pm)
Velkommen tilbage Andreas.

Jeg er lige begyndt på nyt arbejde her i mandags. Laver du noget spændende? :D


Tak, og nice hvorhenne? :P
- Nah, jeg har brugt tiden på arbejde, spring og kæresten :D

Quote (EnTeK @ Jan 5 2012 12:13am)
velkommen tilbage  :)


Tak :)

Quote (ZwiX @ Jan 5 2012 12:28am)
Velkommen tilbage.
Kan nu ikke li' dit nye tag.


Tak :-) Nah, det kan jeg nu heller ikke :/
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 5 2012 02:43am
velkommen tilbage Andreas ;)
Få fikset det grimme tag ^_^ !
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 5 2012 02:45am
Quote (bettelap @ Jan 5 2012 08:43am)
velkommen tilbage Andreas ;)
Få fikset det grimme tag ^_^ !


Ja det skal jeg nok, når jeg lige får noget fg :-D Men har snakket med nogle af mediatorsne, og jeg har mulighed for at komme tilbage til unknown i stedet for paid back ;-)
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Jan 5 2012 03:48am
Quote (Headshot @ 5 Jan 2012 08:19)
Tak, og nice hvorhenne? :P
- Nah, jeg har brugt tiden på arbejde, spring og kæresten :D
I en SFO på min gamle folkeskole, det er ret nice :D

Lækkert nok. Hvad arbejder du med/som egentlig? :P
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 5 2012 04:17am
Quote (Sirax @ Jan 5 2012 09:48am)
I en SFO på min gamle folkeskole, det er ret nice :D

Lækkert nok. Hvad arbejder du med/som egentlig? :P


Haha nice nok, jeg var selv i praktik i en børnehave dog, da jeg gik i 8-9 eller hvornår man skal i praktik, og det var sku meget hyggeligt :-)

- I Rema1000 lige pt. mens jeg går i skole ;-)
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Jan 5 2012 04:23am
Quote (Headshot @ 5 Jan 2012 11:17)
Haha nice nok, jeg var selv i praktik i en børnehave dog, da jeg gik i 8-9 eller hvornår man skal i praktik, og det var sku meget hyggeligt :-)

- I Rema1000 lige pt. mens jeg går i skole ;-)
yep, det er fanma hygge altså :D

Godt nok. Udemærket løn så? :P
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll