d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > En Hjælp Til Tablets. :d > Ipad2 / Samsung Galaxy Tab. Alle Dem ^^
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 9 2011 11:44am
Ye :D
vil gerne have fingrene i sådan en Tablet :D
vil bare høre om nogle her inde i DK forumet har en / prøvet en :D
om hvordan de er og om nogle ved om man kan spille poker på den ^^

Regards
bettelap

Please, ikk spam.. :)
Member
Gold: 18,282.74
Dec 9 2011 11:58am
Har en asus eee transformer, no poker.
Member
Dec 9 2011 11:59am
Quote (Tigerss @ Dec 9 2011 06:58pm)
Har en asus eee transformer, no poker.

Okay, er den god :D?
og hva med facebook, er det sådan du kan skrive med andre i chatten der inde :D?
Member
Gold: 18,282.74
Dec 9 2011 12:02pm
Quote (bettelap @ Dec 9 2011 06:59pm)
Okay, er den god :D?
og hva med facebook, er det sådan du kan skrive med andre i chatten der inde :D?

helt fint, dejligt det med at den kan sættes på et keyboard. Begge har batteri, dvs. slut keyboard til: +9.5 timers levetid. Normal levetid ca. 5 timer mener jeg.

Og ja, det er jo android, så mest effektivt hvis facebook app installeres, men den er jo gratis så np :)

Normalpris 4000, min pris: 1800 B)

This post was edited by Tigerss on Dec 9 2011 12:02pm
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 9 2011 12:07pm
Hvis du overvejer at købe en tablet, skal du spørge dig selv, hvad du vil bruge den til. Du skal/den er
  • som udgangspunkt ikke forvente, at du kan spille spil på den
  • langsommere & dyrere end en bærbar
  • skal tilvende dig et nyt styresystem, som er væsentligt begrænset i forhold til Windows
Jeg har ikke en tablet selv, men min mor har også en asus eee. Netop den er smart, fordi den kommer med et tastatur, så man rent faktisk også kan skrive på den uden at gå fuldstændig amok. Dog er den praktisk talt ubrugelig til fx skolebrug, da der simpelthen ikke er tilstrækkelig software til den. Hvis du ejer en smartphone, kan du nok danne dig et udemærket billede af, hvad du kan få og ikke få til den platform, og jeg kunne forestille mig, at det er ret generelt over de forskellige systemer: langt det meste software på fx Android Market er ubrugeligt, dumt eller direkte forkert.

Jeg har desuden - de få gange jeg har siddet med min mors tablet - oplevet, at selve grænsefladen var langsom og hakkende, endda vejet op mod min 4 år gamle bærbare, som jeg ellers bruger til daglig.

Hvis du forventer at bruge den til skolebrug, kan jeg klart fraråde det. Der er simpelthen ikke software til det, og det er endda med Asus eee som udgangspunkt, som har et fysisk tastatur.
Member
Dec 9 2011 12:16pm
Quote (Grandebedte @ Dec 9 2011 07:07pm)
Hvis du overvejer at købe en tablet, skal du spørge dig selv, hvad du vil bruge den til. Du skal/den er
  • som udgangspunkt ikke forvente, at du kan spille spil på den
  • langsommere & dyrere end en bærbar
  • skal tilvende dig et nyt styresystem, som er væsentligt begrænset i forhold til Windows
Jeg har ikke en tablet selv, men min mor har også en asus eee. Netop den er smart, fordi den kommer med et tastatur, så man rent faktisk også kan skrive på den uden at gå fuldstændig amok. Dog er den praktisk talt ubrugelig til fx skolebrug, da der simpelthen ikke er tilstrækkelig software til den. Hvis du ejer en smartphone, kan du nok danne dig et udemærket billede af, hvad du kan få og ikke få til den platform, og jeg kunne forestille mig, at det er ret generelt over de forskellige systemer: langt det meste software på fx Android Market er ubrugeligt, dumt eller direkte forkert.

Jeg har desuden - de få gange jeg har siddet med min mors tablet - oplevet, at selve grænsefladen var langsom og hakkende, endda vejet op mod min 4 år gamle bærbare, som jeg ellers bruger til daglig.

Hvis du forventer at bruge den til skolebrug, kan jeg klart fraråde det. Der er simpelthen ikke software til det, og det er endda med Asus eee som udgangspunkt, som har et fysisk tastatur.

okaay, mange tak for det grundige svar :D

kan godt ske jeg køber en macbook istedet ^^
Member
Dec 9 2011 12:18pm
Quote (bettelap @ 9 Dec 2011 19:16)
okaay, mange tak for det grundige svar :D

kan godt ske jeg køber en macbook istedet ^^

Nu ville jeg så heller ikke købe en macbook, men det er vel bedre end en tablet hvis du vil bruge den til skole. :D
Member
Dec 9 2011 12:22pm
Quote (Grandebedte @ Dec 9 2011 07:18pm)
Nu ville jeg så heller ikke købe en macbook, men det er vel bedre end en tablet hvis du vil bruge den til skole. :D

hva er det alle har imod macbook :D ?
Member
Dec 9 2011 12:23pm
Quote (bettelap @ 9 Dec 2011 19:22)
hva er det alle har imod macbook :D ?

Det er enormt overpriced hardware, og så er Mac OS lige til at lukke op og skide i. :thumbsup:
Member
Dec 9 2011 12:33pm
Quote (Grandebedte @ Dec 9 2011 07:23pm)
Det er enormt overpriced hardware, og så er Mac OS lige til at lukke op og skide i. :thumbsup:

Hvorfor er det det :O ?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll