d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kommunikation
12313Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 8 2011 09:05pm
Føler lidt vores fællesskab glider lidt fra hinanden nu hvor vi ikke har den danske chat mere.
Jeg har et forslag til vi eventuelt kunne have noget kommunikation over Skype.

Det meste af denne aften/natten var vi nogle få, der har sad og chatte med hinanden Live på Skype.
Nu hvor vi alligevel bare sidder troller på forummet og spiller små spil ville det være god underholdning.
De folk der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt bliver selvfølgelig bare smidt ud af samtalen.
Hvis det bliver en success kunne vi måske prøve at skaffe en mumble eller ventrilo server.
Hvor vi kunnen lave forskellige rum til: LoL, Starcraft 2, Diablo 2, General snak, Counter-Strike osv.

Du poster bare her eller smider mig en PM med information, så skal jeg nok få dig smidt på listen

Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Dec 9 2011 01:54am
Dejligt ZwiX :D!

Vil lige se om jeg kan huske min gamle skype konto når jeg kommer hjem :-).
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 9 2011 02:34am

vi må da håbe det bliver en succes så :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 9 2011 03:22am
eLmasten - Frederik - BboyThaiFrede
<3
Member
Posts: 699
Joined: May 29 2009
Gold: 60.75
Dec 9 2011 03:28am
ØL
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Dec 9 2011 03:43am
ziux - max - ziuxthasick

tror nok det er sådan.
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Dec 9 2011 04:09am
Berens - Nikolaj - Berens1212
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 9 2011 06:13am
Super drenge !.
Vil få opdateret listen lidt senere i dag.
Sofie aka tigerss tabte i går hun gik allerede i seng 4:50, I WON B)

Og undskyld det ikke er i tekstform, jeg ville være ikke være i stand til at listen ellers.

This post was edited by ZwiX on Dec 9 2011 06:14am
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Dec 9 2011 06:37am
Sirax - Jonas - JonasNiceNok

I adder mig bare b)

Men PM mig lige her først før i adder mig.

This post was edited by Sirax on Dec 9 2011 06:41am
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 9 2011 06:44am
Quote (Sirax @ 9 Dec 2011 13:37)
Sirax - Jonas - JonasNiceNok

I adder mig bare b)

Men PM mig lige her først før i adder mig.


Jonas jeg glemte at sige ingen nuubs velkommen :b

:wub:
Go Back To Dansk Topic List
12313Next
Add Reply New Topic New Poll