Det skal lige siges at disse ord kommer fra Headshot selv, og ikke mig.
"Hej danske d2jsp-brugere, jeg er ikke længere aktiv på jsp mere da jeg har givet mig account væk. Det var Mickey Palermo, som i nok bedre kender som Woosai der havde taget over. Nu har han så besluttet at welche på det, sikke en skam - og det har aldrig været min mening at han skulle begynde at welche på det! Jeg gav ham et account + 4000fg, for at få chancen for at vinde lidt og højst sandsynligt betale Mike tilbage. Alt dette startede med at jeg snakkede med ham om at jeg ikke længere havde lysten for d2jsp mere, og han havde dårlig samvittighed over det vedr. Mike, så vi aftalte at jeg gav ham accountet + 4000fg, dog for en lille sjat penge så han både havde chancen for at rette op på sine fejl og jeg havde chancen for at komme væk fra jsp som har taget alt min tid gennem et par år nu.
Jeg er ked af det skulle gå sådan her, men vil bare sige at det har været UTROLIGT dejligt at møde jer alle! - I har tit været med til at give mig en god aften i den danske chat, det kommer jeg helt sikkert til at savne!
- Lad nu være med at være lige så dumme som mig...
Peace out, Headshot