Quote (lulzz @ Oct 28 2011 07:06pm)
enhver noob kan downloade et hack på under 2 min, så det er rimelig sandsynligt at han bruger noget når han osse kommer med sådan nogle dårlige undskyldninger, ellers er han virkelig en pro med super hørelse og rette højtalere, og en comp der ik kan tage screensshots og skype som ik virker osv osv
Jeg har selv et helt fint gaming headset fra steelseries, og han har logitech g930 (wireless) og ud fra hvad han siger har han de vildeste sounds osv.
Quote (ZwiX @ Oct 28 2011 07:10pm)
Det kan tyde på hacks. evt spectate ham lidt og se om han er for tydelig ?
Han laver nogle vildt vilde ting nogle gange, og han er kommet med de mest dårlige undskyldninger jeg har hørt længe.
Quote (berens @ Oct 28 2011 07:46pm)
Well, det kunne tænkes at han bare vender sig om. Det gør jeg og jeg bliver oftet svinet til, da de tror jeg hacker.
Anyways, dårlige undskyldniger han kommer med ^^
btw, add mig : jeppztarrer1337
Vender sig om? øh gør man ikke altid det i css når man bliver flashed? men stadig, lige når den er kastet, så går han frem og skyder, og det sker mega tit.
Er ikke sikker på han har noget, men det kunne tænkes at han har det der wh hvor man smider det ind i cstrike, tror det hedder materials eller så noget.
Det kan jo kun bruges når serveren ikke har sv_pure på det rigtige, og det har hans nemlig ik'.