Hey alle sammen !
Tja, har prøvet lidt forskellige voks nu efter hånden. Den seneste jeg prøvede er den relative populære ID voks (sort), men synes ikke helt den var så god, lidt besværligt at sætte håret og så faldt det let sammen (ikke rigtigt stærk nok til at holde håret, lidt af pandehårene glider ned efter lidt tid).
Går lidt efter et casual look både tøj og hår mæssigt, kan godt lide af tage det lidt sidelæns pga. jeg har en hvirvel/"ko slik" i mit pandehår i den ene side, hvilket godt kan være pænt irriterende! Men kan også sagtens finde på bare at pjuske det lidt i toppen.

lidt a lá jordan henderson fra liverpool, hvis nogen af jer kender ham?
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Jordan+Henderson+England+Press+Conference+OWf4pwK_r3ql.jpg - lidt et dårligt billede men det er svært at finde nogen gode billeder, og når han spiller kamp ser det lidt mere fedtet ud, går ud fra han bruger en stærkere voks til det

men normalt sidder det dog lidt mere sidelæns foran, hvilket jeg godt kan lide.
Mit hår er meget glat, tykt og kraftigt og vokser pænt hurtigt. Derfor får jeg det også klippet kort hvergang (lidt kortere end ham på billedet) og lader det vokse til når jeg føler at det sidder dårligt eller det bliver for besværligt at sætte lol (hvilket er lidt længere end ham på billedets hår).
Så mit spørgsmål er egentlig bare om i kender nogen gode hårprodukter til mit type hår og de ønsker jeg har med det?
Skal være til kort hår
Helst ikke alt for greasy (a lá DAX etc. lol)
Men stadig en smule stærkt så det ikke er helt væk når man bare lige har cyklet lidt!
Diskuter endelig i dette topic omkring jeres hårstiler eller en stil som i måske godt kunne tænke jer osv, kan sagtens bruge noget inspiration også så man kan sætte det på lidt flere forskellige måder

peace out!
This post was edited by BackInBusiness on Sep 15 2011 07:19pm